Härligt!!

Natten till idag var helt underbar :D var i Hedemora på trance o det var så skönt att komma bort från stan o stå o dansa till underbar musik hela natten :D höjdpunkten på natten var ju Tinnitus så grymma körde riktigt Hård Hardstyle :D jag såg säkekrt ut som en idiot när ja stod där o stampa o svetten rann om mig men de skiter jag i för när jag lyssnar på den där musiken så vill man bara dansa tills man stupar :D

Kom hem 6 i morse hoppade in i duschen o sen somna ja som en stock o sov till kl 14 men jag e fortfarande helt pajj så e blir nog att vila en stund till skulle jag tro.

O jag har verkligen märkt vad som är riktigt o vilka som e de ja tänker inte gå in på detaljer men jag e glad för det som jag har.. mkt som ska verka så bra e inte det.


Gud va seg jag e men de evärt det för att få ha haft en sån underbar natt... snart e de kryss oxå läängtar  :D


Nehe vila lite kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback