Lediga måndag!!

Ledig efter en lång jobbhelg :)

I fredags så vart det avskedsfest för Björn på VM dumma han som slutar hehe ;P vi kommer sakna honom.

Det var trevligt iaf som alltid när vi på Bauhaus umgås ihop.. vi är så sjuka hela bunten så vi passar verkligen ihop, de e nästan så att man måste vara sjukt störd på nåt sätt för att passa in på Bauhaus haha :P

Lördagen var det dags för jobb igen iaf, gick bra var lagom med kunder.. snälla som tur va ibland ska man ha tur.

Men de e komiskt när fullvuxna karlar tittar på o inte ens tänker på att hjälpa till när man ska lassa på en 60 kg duschkabin på deras vagn.. hade kampanj i helgen på en dusch 2995.- istället för 5995.- så den gick åt som sör i solsken så man har ju lassat på några st så att säga hehe.

Hade enkund som oroade sig för min rygg när ja skulle luta en toalett så han kunde kolla under den..haha skillnad på människor o människor måste ja säga.

Sen på kvällen så skulle det bli ljusparty men min kusin som skulle hålla i det hela kom inte så det vart bara party hemma hos min bror i hallsta.. va bara tjejer o det var trevligt vääälddigt mkt liv dock haha.. många som va runt 18 o några år äldre .. Ninas lillesyrra e inte så gammal.. men vi hade kul prata en massa, små tjejerna försökte få mig att vara med på kortspel där man ska dricka en massa men ja sa nej att jag e för gammal för sånt.. hehe skulle ju jobba dagen efter dessutom.

Slutade dricka när vi åkte till krogen o drack inget ute va skönt inge kul o bli för full.
Va inne på bmb i typ en timme.. alla kom inte in så jag va där med Tess en gammal kompis till Nina o vi hade riktigt trevligt, hittade på jobbarkompisarna o vi hängde lite med dom sen var det hem o sova för återigen jobba.

Gick bra i går men på morgonen va ja bra trött hehe.. men sen gick dagen bättre men den kändes låång.

Kom hem deckade i soffan typ 18,30 o vaknade kl 00,15 typ behövde nog sova. Sen somnade jag om i sängen o sov till kl 7,00 o sen somnadejag om strax efter 8,00 o sov till 10,15 tills min lilla pumis ringde o väckte mig.

Ska träna snart efter att ha kollat på våra bästa år haha världens sämsta serie men kag har följt den sen jag var 13 o det e lagom att hinna kolla dom ggr man e ledig för det händer inget iaf haha.. sen blir det att träna får bli 1tim kondition sen upp upp o duscha o städa lite för att sedan åka hem till bästa pumisen för att hjälpa henna att sätta upp skenor i taket.

Hon ska dela upp vardagsrummet med gardiner så hon får undan sängen eftersom hon bara bor i en tvåa..får se hur bra vi lyckas med det hehe.

Sen i kväll så ska vi kolla på The Descent 2 äntligen som vi väntat på den filmen.

Kanske kommer testa Zumba fitness oxå vonca har inte kört det än hehe vi kommer se sjukt roliga ut :P

Har beställt från Gymgrossisten o det har skickats i dag, hoppas att grejerna e bra o att det händer nåt av dom.


Borde komma på posten i morrn eller övermorrn :) längtar!!

Gammal bild på mig o lillsis <3


Gammal bild på mig o Anna :)


Saknar mitt mörka hår ibland.. men tror jag behåller slingorna ett tag till

Eller vad tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback