Ledig ...

onsdag istället för torsdag för Sofie på jobbet behövde byta dag .. men de e skönt för jag har sovit så dåligt i ett par dagar nu .. så det var jätteskönt att kunna somna utan stress att jag måste upp tidigt ..


Helgen var bra, lugnt med barnen i fredags taccos hemma hos Malin i lördags o en liten utgång till å :)

Mina o Malins hemmafester e bäst haha .. bara vi två :P vi lyckas alltid ha så himla kul bara vi två <3


Annars så har det vart o jobba mån tis .. håller på o bygger om just nu så det är mkt upp o ner i hyllorna o fram o tillbaka .. dammigt som fan .. så man e helt slut när man kommer hem .. men de e bra för dagarna går fort :)

Der behöver jag nu för nu e det bara 15 dgr kvar til jag åker till Australien .. helt sick att det gått så fort .. hoppas att dagarna går saktare där dock .. jag kommer inte vilja åka hem sen hehe ..

Det har snöat ute ju som alla har märkt, väldigt svårt att undvika .. vilket gör mig nästan lite deppad .. jag avskyr snö.. jag avskyr vinter i huvudtaget .. önskar att jag kunde bo borta vinterhalvåret o komma hem till sommaren men den lyxen o ekonomin har man ju inte tyvärr :/ jag avskyr att man måste klä på sig som fan o sen svettas man så fort man går in nånstans .. nej vinter be gone..

Nu ska jag vila lite till i min sköna säng sen ska jag fixa disken o fundera på om jag orkar ta mig till gymet eller inte??

Blandade pics ..


LIten gömmer sig bakom flaskan ..




Personal fest ..





Jag o frugan





Ja o Mirre


Jag o Elli min brorsdotter <3


MIrre har stängt in Dagge under stolen hahah ..





Tjockis ;P


Rödtröjorna lunchar i somras



Brors 30-års fest i somras .. fan vad vi fixa o dona ;P


Det lilla tältet blåste dock bort till slut haha


Fina kollaget jag fixade ;P


Fixade även en tipspromenad .. hehe duktig syster ;P

Fullt ös



Svägerskan ;P


Nehepp .. de får vara bra för  nu ..

Kommentarer
Postat av: Liten

Men Pruttvännen min, varför? Hade nöstan lyckas förtränga den traumatiska lunchen på Cornetto ;)

2010-11-10 @ 10:32:21
URL: http://litenjag.nu
Postat av: Lina

TRaumatiska? Har jag glömt nåt hehe?

2010-11-10 @ 12:45:13
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad fin du var i klänningen!

2010-11-11 @ 17:04:22
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Lina

Fia: Tack så mkt .. det värmer o höra då jag har vart sjuk o inte kunnat träna o gått upp IGEN!!



Kram

2010-11-12 @ 18:55:32
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback