Men whyyyyy..

köpte jag inte en ny nässpray i dag :S whyyy god damit..

Kan inte andas o det är =  kan inte sova :/

Hatar att vara täppt i näsan.. susck suck suck suck..

Ska ju bara vara på jobbet kl 7,00 .. jag behöver inte sova nåt.. onödigt .. ja menar vad är en bal på slottet..

Har iaf vart o solat i dag.. det var rikigt skönt.. blir att börja med brun grejset igen snart så man e brun as hell när jag kommer till Aussie, räcker med att komma dit fet.. blekfet kommer inte på fråga.. tror inte jag kommer hinna bli nå smal till resan direkt.. blir inge mer träning den här veckan iaf, satsar på att vara frisk tills nästa vecka så jag kan trappa upp träningen på högfart igen.. flera som sagt att jag e smalare än när jag kom tillbaka från semestern men jag vette fan.. har nog gått upp igen nu när jag vart sjuk.. jävla förkylningar alltså..

Aja, att bara komma ifrån denna skit stad ett tag is good enough ;P ..

Känner att jag skulle behöva resa mig upp för att skjuta in sängen mot väggen för kuddarna glider in i springan.. men jag orkar inte.. haha .. lat.. vilka Ilandsproblem alltså ;P .. borde skaffa en sänggavel tror jag.. tåls o tänka på.. så jag slipper mitt kuddarna glider ner i springan problemet.. haha .. aaa nej gud nu e jag trött men det går inte att sova med den här så inåthelvetes täppta näsan..

Nej nu ska jag glo på lite seinfeld.. det klassiska programmet.. funkar alltid..

Good night.. bara 4,45 kvar tills klockan ringer.. jippie.


Ibland så blir jag imponerad av min egen snygghet.. NOT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback