Sallad o nyponsoppa

Har precis ätit sallad från hamnen.. sååå gott... lite tröst nu när man e sjuk.. sen så har jag druckit 1 liter nyponsoppa det ska ju vara bra när man e lite sjuk ...hmm.. kanske..

Nu stinker jag därimot en massa vitlök hehe men de e kärlek de haha ...

Pratade med Rebban o puman i dag om att vi ska fira nyår ihop :D Vonca har sin son så det blir nyårsmiddag hemma hos henne sen så smälla lite raketer för Linus, sen senare på kvällen när han har lagt sig så ska vi fixa ostbricka o dricka lite vin :D inte dricka oss fulla utan bara ett glas eller så...kommer bli jättemysigt.. :D

Annars så fick jag veta att jag kommer få veta på måndag om jag får lght.. de va 2 st andra som skulle fundera över helgen men jag budar över dom om de ska va så hehe ...

Får ta o fixa en dammsugare nu när man får lön för jag kan inte bo utan dammsugare haha skulle jag bli knäpp .. sen en ny mopp o hink, tänkt att Magnus får ta den vi har nu...har sagt till släkten att det bara blir julklappar till barnen för jag måste spara alla pengar till flytten..kommer ju bli lite utgifter..


Det e blandade känslor, kommer kännas galet knäppt att flytta till en etta o inte bo med Magnus samtidigt som det kommer bli skönt att kunna ha egentid när det blir för mycket ...

Ja allt löser sig med tiden...

Ska försöka få tag på pumisen nu..

Herå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback