Fler än vad jag trodde...

Va fler än vad jag trodde som läser min blogg.. i snitt 40 personer/dag en dag så var det ca 100 st som läst måste vart ett väldans intressant inlägg hehe...kul att folk läser den iaf..

Sen så har jag gått o blivit kär i Brittans nya album hehe .. inte alla låtar men dom flesta e skitbra me like :D

Blääää skitont i halsen har jag oxå.. sjuk IGEN va fan e det för fel på mig blir tokig vaknade fem i morse av att jag inte fick nån luft .. tänker träna ändå orkar inte bry mig längre.. skippar i helgen men kör igen på mån ...

Annars så e det bra, fullt upp på jobbet.. mycket att fixa.. i dag så har jag lagt ordrar på det som dom andra har sålt.. sen så ska jag kolla upp vad som har hänt med några ordrar.. gamla inte uthämtade, sen så ska jag upp med nya hyllkants ettiketter, städa avd, ta alla kunder, göra special beställningar, skruva upp en möbel.. hmm ja men det hinner jag nog haha.. inte alls stressigt ohh nej...

Nehep om jag ska internetta lite till då ^^

Hej hopps

Kommentarer
Postat av: Spajk

Grattis=).. Jag har med fastnat för hennes skiva...

2007-11-03 @ 19:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback