Kryssning...

Här kommer lite bilder från våran kryssning, dock bara från hytten eftersomjag inte ville tappa bort min kamera eller få den snodd...



image133

Haha kollade på deal or no deal innan maten


image134


Kussen ligger i sängen
image135

Marlene sminkar sig


image136


Jag fotar mig själv

image137

Jag igen ...
image138


Jago kussen ....
image139

Kusin :)
image140


Jag ser tjock ut, bläääää...
image141

Från taxfreen, parfym till Magnus, puder kanebo o mascara från HR till mig :D o sen så köpte jag lite toblerone..
image142

Min plånbiók som jag fick förut på en modevisning, första gången jag änvänder den de e ju ok..
image143

Kommentarer
Postat av: Spajk

Fan vilken puma du är hehe *S*

2007-11-14 @ 19:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback