Längesen...

Japps, då var det ett bra tag sen jag bloggade då.. har ine haft nåb lust alls att skriva här ...har knappt lust nu..

Har inte hänt så mycket, jobbat en massa .. vi bowlade förra helgen när vi firade mig  :D först så åt vi på Tabasco massa god mat vart det... sen så gick vi till strike o bowlade va en jättetrevlig kväll iaf ... va hemma hos mig först en stund.. fick en massa fina presenter oxå av mina fina tjejor ..lägger ut lite bilder oxå.. vart dock inga kort från kvällen för vi hann inte ta några kort här o sen så glömde jag kameran hemma men men de e som de e ...har köpt 3 st nya toppar oxå :D

Nej nu ska jag kolla klart på Criminal minds, lägger ut lite kort på nya inköpen o presenterna..

Vasen jag fick av Malin :)
image152

Ögonskuggan jag fick av Mathilda :) så fiiiin
image155


Hanky panky trosorna jagfick av Malin o Sussie :D bäst trosorna som finns
image156

Grytlapparna o kopparna jag fick av Hanna :D älskar medaljong mönster, fick även en vinflaska med samma mönster ska ta kort på den sen oxå :D
image157

Nya topparn jag köpt :)
image158


image159





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback