Nya skor, ops dom slank med :p hihi

Hämtade ut mitt pkt med kläder från H&M o allt satt rätt så bra, men iaf medans jag väntade på bussen hem så slank jag in på Din Sko så länge o då stod dom där o tittade lesset på mig snälla ta med oss hem haha så jag var ju tvungen hihi ...ja jag e en shopoholic borde egentligen bannlysas från stan men de e ju sååå roligt att shoppa .. beställde även balsam o hårspray på frisorshopen.se vart tipsad i går om den sidan o hittade det balsam jag änvänder den stora flaskan... sen så blir det antagligen en lång bob ja jag ska efter allt tjat om långt hår klippa mig men det e ju såå himla snyggt med en sån frisyr har vart sugen sen jag såg den bilden för ca 6 mån sen i en hårtidning o som några goa tjejor har sagt åt mig att de e bara hår o de växer ut igen sen så e de bara att sätta i löshåret igen till sommaren om man vill ha långt då :D

Här kommer bild på skorna iaf


image131

image132

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack för ditt inlägg, det värmde!
Ibland behöver man spy ur sig lite :)
Hoppas hostan går över snart och att du får en skoj kryssning!

Kram

2007-11-09 @ 09:54:14
URL: http://blackpearls.blogg.se
Postat av: becka

har dem skorna...skitsköna och väldigt snygga!!

2007-11-14 @ 19:35:29
URL: http://pinkbecky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback