Seg som fan

Seg som fan e ja o jobbar till 18,00 :( mitt huvud känns som en betong klump o folk säger att jag verkligen ser trött o bedrövlig ut.. märks direkt när jag inte mår nå bra för jag orkar knappt bry mig alls om hur jag sre ut o blir helt svullen i ansiktet speciellt runt ögonen ..har haft på mig lite smink men orkar inte duschade i morse efter att ha lyckats släpa upp mig..håret ser ut som en risbuske för jag drog några drag med borsten sen i med lite silkesdroppar o sen fick de torka så nu e det det ett ena stort fluff ... menva fan jag orkar bar ainte nu helt enkelt..

Ska äta mat nu se om manblir piggare o ta en värktablett så huvudet känns lite lättare..i morrn så ska jag vila när jag e ledig, kom ju på att jag ska på kryssning nästa helg med kussen så måste vara frisk tills dess..

Å så är det nånkund som går omkring med en kundvagn som gnisslar så förjävligt o det hörs ända upp i lunchrummet .. ghaa pallar inte med sånt nu....

Väntar just nu på att Malin ska komma upp på lunch.. hoppas att hon får gå 12,00 nu så tråkigt att sitta själv här uppe.. eller ja finns folk men ingen rolig ..

Nej ska stoppa in soppan i micron nu .. grönsaks soppa de e gott de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback