Ätit sallad o kollat på film...

Den här lördagen har jag verkligen inte gjort mycket.. har glott på tv, surfat, duschat, sminkat mig, åkt o köpt sallad i hamnen den e så god :D sen så har jag kollat på Resident Evil 3 o båda jag o Magnus gillade den starkt :) helt okej rulle hoppas på att det kommer en 4 men det gör de väl inte..

Annars så går Monster till svärmor på 5:an hehe den e halvkass men ändå halvbra går de ihop hehe ..^^


O jag funderar hela tiden på om hur jag ska göra med mitt hår.. hjääälp mig vad tycker ni ..?????

Känner mig nästanhelt frisk oxå så nästa vecka så kan jag sätta igång med träningen igen :) ska bli smal igen så e de bara punkt slut.....

Nu ska jag ut på www.imdb.com o kolla in om det finns nå bra filmer som kommer ut på Bio i USA snart så man vet vad man har o se framimot hehe^^

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

öhhh du är ju redan smal sluta inbilla dig att du är tjock!

2007-10-28 @ 03:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback