Fortfarande sjuk...

Fortfarande sjuk o extremt uttråkad... hade sönder min nässpray i går så de va bara att åka till apoteket de första jag gjorde i morse o köpa ny så man får luft... sen hem igen duschade o totalslocknade..vill bara att denna förskylning ska släppa...

Annars så har jag bara legat här o inte gjort ett skit :( så himla tråkigt..sovit, ätit, surfat, duschat, surfat, tittat på tv, sovit osv osv .. låter kul o spännande va.. näe tänkte väl inte det... jo jag har vart på affären oxå o handlat lite mat.. ja det var spännande...skaffat en bilddagbok har jag gjort...

Jag o puman har sett en film nu som vi hela tiden har trott vart den filmen som vi pratat om i flera år som va så kass men ändå en nostalgi film.. ja sen när vi såg den så var det ju fel film.. va en film som vi kom ihåg men fortfarande inte rätt film *suck* så nu kommer vi inte ihåg vilken film de e som vi jämt har snackat om så störande hehe...

Men jag lägger ut bild på mina nya jeans när jag har på mig dom oxå ....


image64


image65


image66


Kommentarer
Postat av: Nett

Sluta missbruka nässpray nu :P

2007-10-10 @ 21:20:17
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback