Fredag...

Japps då var det fredag igen då o jag ska snart hem till puman min o kolla på film o flumma runt lite hehe ^^ så som bara vi kan flumma ;)

I går när jag o Mange va på affären så upptäckte jag efter ett bra tag att min mössa stack upp som en jävla kondom topp o han ba jaha jag trodde du ville se ut så *S* men mjooo det ville jag NOT!!

Annars så har jag jobbat i dag, gick hem kl 14.00 kändes helt sjukt att få gå hem så tidigt från jobbet.. synd att det inte alltid e så :( ....skulle man inte tacka nej till..

Slänger in lite ful bilder hehe...

Se ya bitches..

Den snygga möss bilden..
image67

Den nakna sanningen.. så här ugly e jag utan smink...
image68

Puman gör lätt sin grymmaste min ... *S*
image69

Fatima har flumm frilla....
image70

Ugglan gömmer sig under bordet för att slippa undan min mobil som han blev livrädd för.. nervs of steel *S*
image71

Kommentarer
Postat av: Malin

Heeej! Du är inte Ugly heller! Dummer! :) Hoppas allt e bra med dig!? Kram

2007-10-13 @ 18:35:27
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: puman

*asg* WTF!!! Ta bort bilden haha jävla as

2007-10-31 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback