Kryssning ...

Ja då blir det en kryssnings snart då :D men kusinen min ... va länge sen vi hittade på nå kul ihop så de ska bli skoj ^^ den 9/11 åker vi. Hoppas på att jag ska hå gått ner lite i vikt tills dess oxå  så man kan känna sig lite fin oxå .. blir att åka med Birka den båten verkar mysigast ... kommer bli så mysigt. Kanske man måste inhandla sig lite nya kläder om man ska åka bort hehe kan ju bli ett måste ;) ..


Ska se om jag orkar pallra mig ner till gymmet i dag oxå känner mig lite seg i dag så vi får se ...

Jag o kussen på hennes sons dop :)
image77

Moster Kattis o bror
image78

Alicia brosdotter o Simon kusinbarn
image79

image80



image81

Jag o moster
image82

Världens sötaste Ellinor ..
image83

Oj så tjurig man kan va... hehe
image84

Simon sover, trött efter dopet
image86


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.break.com/index/mask-in-cabinet-terrifies-girl.html

2007-10-22 @ 07:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback