Lördag...

Ja då var det lördag då.. vet inte vad man ska göra eller vad man orkar göra, de e dåligt väder uteoxå.. kunde det inte var som häromdagen när det var fint ute så man har kunnat tagit en skön promenad ..får kika ut på balkongen vad det e för väder om de regnar eller inte kanske man kan ta en promenad ändå.. annars så blir det bara lugnt o skönt. Sugen på sallad i hamnen får se om Magnus pallr han e förkyld nu så kanske inte orkar de.


Annars så funderar jag starkt på att ta ut mitt löshår, fastnade med fingret i en slinga o så lossnade den o det var en stor slinga av mitt eget hår som lossnade, det har växt ut så pass mycket att man snart ser plupparna i nacken på mig.. o så börjar det att trassla sig en helk del nu tyvärr, men jag har ju haft den i flera mån nu så de väl dags att ta ur det. Har inte råd att sätta i nytt den här månaden, pga min kirurg inte kunde skicka mitt intyg i tid när jag var hemma för kompl så fattas det två dgr på min lön denna månad plus att jag  vart förkyld så har några tusen mindre denna månad :( jävla förkylning grrr... plus att jag ska på kryssning o där fösvinner det pengar oxå.. men det kommer säkert att kännas jättekonstigt att inta ha så långt hår helt plötsligt... får se vad jag gör..

I kväll så ska jag nog bara det lugnt o se på Resident Evil 3 orkade inte kolla i går kväll jag var så himla trött så jag pallade inte...har vindruvor kvar som jag inte käka upp i går så de får bli dom o filmen i kväll ^^

Lite kort från i somras

Kräftskivan hos brorsan ^^
image99

Nina, Linda o Jag
image100

Jag o Nina :)
image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback