Ridit pålle :D

Vart o ridit i dag o det var skitkul :) kändes jättebra o jag fick en jättebra häst :D Turbolina o Madde red Lucky jag e kär i han sååååå söt häst o gosig hehe han vill kramas o gosa hela tiden hihi.. det enda dryga var att jag fick nå sjukt ont i knäna så får ha lite för långa stigläder men annars så var det inga problem vette fan hur snygg jag såg ut när jag red lätt men va fan vem bryrs sig haha ... men ska försök följa med henne ut till stallet den här ons för vi e båda lediga då :D va verkligen kul att rida igen...men nästa gång så blir det lite kort :)


Men nu snart så ska jag pallra mig ner till gymmet.. nu e det dags igen o komma igång :) ska baar ta en red bull för jag e lite seg fan hehe..

Hej hopps

Kommentarer
Postat av: Anna

Måste ha varit perfekt ridväder idag, hade gärna lämnat kontoret för det =)

2007-10-31 @ 14:05:47
URL: http://annoula.blogg.se
Postat av: Anonym

Varför blev det inga kort från dagen??

2007-10-31 @ 23:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback