Slö..

Slö o trött e ja, jobbat, vart på stan, vart hos Malin, handlat på Maxi o sen hem o då hamnade jag här som vanligt hehe.. Tog lite kort på en top jag vill köpa.. men vette fan får se...


Annars så har jag jobbat o haft mig, beställt kläder från H&M, vart med Malin på stan o slösat bort pengar på H&M köpte nya bh:ar o en klänning..

I morrn så ska jag med Madde till stallet o rida, hehe ska bli en upplevelse var ju liksom hundra år sedan men det ska bli skitkul..ska ta med kameran så kommer det lite kort i morrn på de :D


Har en massa filmer hemma som jag ska se, har man nåt att göra till helgen sen, blir en lugn o skön helg men sen helgen efter det så blir det kryssning med kussen min :D skoj skoj hehe ...måste sola lite snart oxå e ju hur blek som helst o så ska jag köpa svart toning till håret innan kryss.. o brunis så man får lite mer färg.. försöker att inte sola så ofta vill inte få hud cancer eller bli som ett russin vid 30... man har ju sett hur dom solar ofta föråldras..
Så lite brun utan sol o några grundsolningar så ska man nog få lite färg...:)




Försöker även att  gå ner mina kg som jag gått upp efter OP, äter nyttigt o förkylningen har släppt så i morrn efter stallet så blir det gymmet, eller innan stallet får se om jag e morgonpigg i morrn då hehe..

Vil iaf bli av med 1-3 kg tills kryssen.. hoppas jag lyckas med det på mindre än 2 v ...kanske med lite tur o envishet

Sen om den 24 nov så blir det bowlingen ska bli skoj.. få umgås med tjejerna o Chrille då hehe.. han säger att han ska smygöva på sin bowling men jag sa att han ska spela mot mig så hanbehöver icke oroa sig för jag e kass haha ^^ men Malin e bra på bowling o Mathilda e grym..sen så blir det Åsa, Åse, Thessan, Hanna kanske, Vonca, Rebban om hon kan komma, Sussie, Nina,  ja sen kan de bli fler :) så kommer bli skoj..

Nej nu vette fan vad jag skriva.. e seeeeg som faaaan.. lägger in lite kort istället..


Funderar på att köpa


image103


image104

Kläderna jag beställt kommentera gärna

image106image107
image109image110
image111image112

image113image114





image115image116
Nya klänningen

'''
image118


image119



Kommentarer
Postat av: Liten

Mycket snygga kläder gumman!
Och den gula toppen du provat är skitläcker, solar du lite med så kommer du se hur fräsch ut som helst i den :D

2007-10-30 @ 23:07:52
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se
Postat av: köttiga läppar

2a raden, första bilden... den grå lilla saken där. vafan är det för nåt? Det ser ut som en judo-dräkt för barn...

2007-10-31 @ 02:42:55
Postat av: puman

Nu tycker jag att köttiga läpparna ska va tyst ^^
Det är en kofta! *S*

2007-10-31 @ 20:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback