Uppdatera jag med då^^

Nu när jag tvingat min fina Puma att uppdatera så gör jag med det hehe ^^.. e så glad för hennes skull som fått jobbet som betsällare :D jätteskönt för henne att ha ett riktigt jobb ...

Vad händer annars då, jo allt känns bra just nu förutom att jag börjar bli lite förkyld :( hoppas att det släpper snart för jag vill komma igång med min träning igen :D men ska iaf gå ner på det nya gymmet nedanför mig med min kille sen o kika hur det ser ut o vilka priser dom har :D .... usch nej vill inte vara seg nu..så drygt..


Har iaf städat hemma i dag, o nu ska jag hänga upp tvätten o sen messa Chrilleomhan hade hittat nån bra o billug tv på hans jobb  :D måste ha en ny Tv  o jag kanske kunde få lite bättre pris av han ...

Hmm funderar på om jag ska ta o dammsuga oxå.. blir dammigt på golven på en gång...ska nog vila lite sen för jag e så seg o mår lite illa.. måste orka med min promenad sen :D

Sitter o snackar med Petra på msn nu o vi ska ta en liten power walk ihop nästa vecka antagligen nice med lite sällskap..


Nej nu ska jag dona lite mer här hemma sen vila.. sen ut o gå...

image31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback