Fuckning jävla fuck ....

Jag kommer inte kunna åka till amsterdam på sensation black för när jag har råd att pröjsa biljetterna så är dom redan slut ... faaaan jag ville ju åka dit .. fucking jävla roligt va ...

Annars så lutar det åt en tre dagars då hehe .. karaktären e svag o är inte svårövertalad hehe ...

Hem till Sofia i kväll.. pratade med Anette o ja jag kunde inte motstå Litens söta röst hih o erbjudande om vin .. ja menar vad kan egentligen bli bättre än en kväll med sina bästa vänner.. Jooo sex kanske men det ska vi ju inet ha ändåså så ja menar hehe då behöverjag mina babes ... pöss på er  ... skulle inte kunna leva utan er för fem öre .. alla mina vänner gör så mkt för mig bara av att finnas där ..

Nehepp slutar snart får ta mig ett sista ryck på avd. o sen hem o duscha.. tiggde till mig skjuts av Tikka hem hehe .. skönt o slippa bussen ..

Se ya bitches ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback