Nya naglar o smink..

Fick mitt nya smink i dag från Mad Minerals, helt okej smink billigt o bra .

O så har jag fixat mina naglar, har ju legat hemma o vart sjuk sen i måndags kväll nu så ville ha nåt o göra i dag.. har knappt ätit nåt i dag har sån sjuk magkattar så kan inte få i mig nånting.. skulle behöva nån bra magmedicin nu.. känns som att apotekets receptfria tuggisar inte hjälper just nu ..

Annars så är febern nästan borta o jag ska jobba i morgon, kommer behöva fixas en hel del inför helgen nu när jag inte vart där.. hoppas att det inte är alltför stökigt iaf men det visar väl sig iaf..

I morrn så ska jag vara barnvakt åt min lilla Ängel Alicia, hon vill komma o sova över här själv utan Ellinor så hon får ha sin faster för sig själv hehe .. annars så  slåss dom nästan om min uppmärksamhet dom små skitungarna..

Sen på lördag så hoppas jag verkligen att Å2 har öppet annars så lär det ju bli BMB.. ja det visar sig..

Nehepp lägger ut lite bilder från dagens aktiviteter hehe ..


Vänster hand
image223

Höger hand
image225





image227

Mineral sminket
image228


image229


image230

Kommentarer
Postat av: Jonna

sjukt fint smink =)

2008-04-15 @ 16:44:59
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: Jonna

tack vad gulligt :) jag gör mitt bästa. inte direkt en make up artist men jag älskar smink och allt därtill :)

jag har funderat ett tag nu på att köpa mineralskuggar,därav min fråga. för jag använder ju redan nu dust-skuggor ist för kak-skuggor. tycker det är finare :)

men vad bra, då ska jag se till att köpa hem nån mineralskugga och testa :)

2008-04-15 @ 18:09:04
URL: http://vackerheten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback