Jorå!!

Har ite haft ork eller lust att blogga nåt men slänger in ett inlägg i dag!

O alla jag mår ok nu, ni som vet vad det handlar om så orkar jag inte prata om det har ingen lust att göra det. De blir bara jobbigt om alla ska fråga mig om hur ja mår o vill prata om det ja vet att ni bara bryr er om mig men ja lovar att jag säger till om jag vill o behöver prata...

Annars så hade jag o Hanna en Bag in box kväll i underkläder som vanligt då hahaha..fattar inte varje gång så slutar det med att vi springer omkring i underkläder o e fulla hemma haha.. Hon har ju mkt fina korsetter gumman haha.. min fru älskar henne så mkt.. vi måste ha bemärkelsedag snart vi firar ju 3 år tillsammans hahaha.

O alla mina tjejor ja älskar er med tack för att ni finns där helt underbara.


Ja men ja vet inte va jag mer ska skriva har inget direkt att berätta just nu, förutomatt jag e trött o bakis då :P hehe.

Ska åka till jobbet sen o ge min Angie en stor kram för de behöver hon, usch för hur han behandlar henne.. fan ta han.


Hittade en rar fil i mina mottagna filer som det stod Lina förfest på hade ja helt missat från september.. grattis Lina haha.

Har dock inte lagt in bilderna från kryssen än för jag har inga betterier i kameran.. måste fixa det.. kan lägga upp dom bilderna som ja hittat på nätet. o från den där förferren

O ja trance kryssen, dear lord va den va grym den grymmaste jag vart på.. dansade nästan hela tiden, sjuk träningsvärk när jag kom hem. Dom körde så hård hardcore o hardstyle trance så aaaaa de va underbart dansade så hårt o de var helt underbart fan vad jag älskar trance... på torsdag så e de dags igen, Monday bar trance på munchen bryggeriet i sthlm :D faaaaan de ska bli så kul.. dansa dansa dansa o stampa som en galning... skrika o flaxa med armarna hahhahahha totaly cray helt enkelt,.. de e livet.. :D







Gumman jag saknar dig!!




Underbara du!!!!!!!!!!! Du e så vacker gumman


hihi fyllisar......


Kryssning :D shit va kul jag hade


Kommentarer
Postat av: Jonna Donna

Åh gullis jag saknar dig med, vi måste verkligen träffas snart :)

Haha vilka fyllosar vi är. Du får hojta till om du ska med ikväll också hörrödu :) Pusspusspuss på vackraste. <3

2008-12-20 @ 17:27:06
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Jonna Donna

btw.. min stjärt på första bilden i bakgrunden går ju inte av för hackor :D haha

2008-12-20 @ 17:27:34
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahah gumman den e ju ashet jue ;) värsta rumpisen :P



Haha ja fyllisar AB men nu så har vi vart fyllisar utan varran alldless för länge.... de e inte bra juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu háhahahah..



I kväll så blire fest o på lördag vi måste bara ses.. kom i kväll gumman..



Pusss saknar dig skorpan ;)

2008-12-23 @ 10:35:43
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback