Glömt mobilen.

Muäääää.. jag har glömt min mobil hemma i dag :( känner mig totalt o helt naken utan den.. vad beroende man blir av den. Har gått o känt på fick hela dagen för att kolla om det hänt nå nytt på den men nej den e ju hemma.. sjukt att man knappt kan klara sig utan. Jaja snart så återförenas jag med min lilla baby haha..  1 tim kvar bara ungefär.. ;)

Sen så kommer det några jobbarkompisar hemt ill mig vilket jag inte har sån stor lust men just nu för jag e så trött o förkyld men de blir säkert skoj när dom väl kommer.. men det får bli en tidig kväll för mig i dag.

Nehepp om man ska göra sin sista timme då ..

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Känner samma nakna känsla utan mina rats

2008-02-27 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback