Börjat bli fint nu ..

Börjar bli riktigt fint i min nya lght, trivs bra själv ... behövde det ..

Har monterat blandare i köket o duschen och ett nytt duschset.. ska fixa en kakelborr så jag kan montera upp min badrumsmöbel :D .. instalerade min diskmaskin i dag oxå så nu behöver man inte diska för hand längre :D såå skönt ....


Annars så e jag sjukt trött som vanligt.. fattar inte att man alldrig kan bli pigg :/ *suck* ..

I helgen så va Hanna här o hälsade på :D bjöd på mat o gav present eftersom att hon har fyfllt år.. sen så vart det lite vin o cider :D .. sen så åkte Hanna hem o jag mötte upp Malin på Å sen så gick vi till BMB o det var en helt okej kväll ...

Just nu så håller jag på i tvättstugan o de e ju sååå jävla tråkigt, längtar tills min farbror kommer med min tvättmaskin så man slipper springa i tvättstugan .. bara avskyr det .. så värdelöst ....

Jahapp då har man vart nere i tvättstugan igen då .. bokade kvällspasset oxå så kan jag torka allt.. va lite grann kvar ...

Nehepp om man ska dra på sig lite smink då så man ser levande ut hehe ...


Från i lördags ..

image171

image172

image173

image174

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback