Grymt kul var det :D

Hade verkligen skitkul på Berns i måndags när dom körde Moondaybar där  :D skit kul o det var så trevligt att träffa Alex gumman igen..snart e det dags för Trancekryssning igen oxå läääääääängtar som fan.

Annars så har jag inte gjort så mkt var hos Filip tis-ons sen hem i går, var på Parken Zoo men pappa o lillebror det var trevlligt :D lillbrorsan började gråta när han åkte vikingaskeppet med mig stackaren haha.. jag älskar karuseller finns inget bättre hehe ..sen så hem gick lite på stan o köpte ett linne på Gina. Sen hem o slappa inget speciellt hände.

Ja o i dag så e det begravning för min morbror inte så kul men men så e det.


Lägger ut lite bilder från sthlm.



Nice nice





Sliten som fan efter krogen


Kommentarer
Postat av: Liten

ser att du köpt "bhn" på Gina, visst är dom bra på alla sätt? Knappt att det känns att man har den på sig =)

2008-07-31 @ 19:16:21
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/
Postat av: Lina

Jepp den e skitbra så det blir till att köpa flera såna sen :D



Puss puss

2008-08-04 @ 17:59:03
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback