Ensam i Lövsta då..

Ja då har man spenderat en dag själv hos Filip i Lövsta men dte hat gått bra har sovit halva dagen sen kollat på 2 filmer o städat lite :D så dagen har gått fort.. ska snart ta o fixa till mig, sminka mig lite o så...

Nu pratar jag med Liten på msn :D sen så komemr Filip om lite mer än 1tim :D..

Men sen så blir det att åka hem igen :( nog för att det e skönt att åka hem men jag kommer ju att sakna sönder mig efter honom.. men men så e det inte så mkt att göra åt det just nu.. om jag kommer hem i tid så blir det en Irene Huss kväll hos Sofia gumman som e sjuk o behöver muntras upp. Jag vill inte heller vara själv så de passar mig fin fint.. :D

Såg iaf en film som vi hyrde i går Deep Feer, helt ok men domhade härmat Alien varelsen så man störde sig på det men absolut sevärd när man redanhar sett allt annat bra, mycket blod o tarmar.. hehe sånt som jag o puman gillar ;)

Sen så såg jag Solstorm med Izabella Scorubco o den var riktigt bra, gillar Svenska thrillers :D inte så ofta manglor på såna filmer nuförtiden...

Nej men om man ska surfa runt lite sen fixa till sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback