Fredag äntligen :D

Ja äntligen e det fredag :D i kväll kommer Filip har längat en del hehe.. de e trance nere på Lögan i kväll skulle verkligen velat gått på det men det får bli den 27:e istället då är det trancetält som gäller fan vad kul det kommer att bli :D sen så är det ju Sensation Black i Amsterdam den 12:e juli kommer bli asgrymt..

I dag så jobbar man till kl 20,15 lite B men så e de.. om Filip blir sen i kväll så tänker jag gå ner o ett taf o lyssna på trance så kan vi mötas upp på stan sen. Får se om man hinner :D .. i morrn så ska jag  nog grilla med Hanna i munga då om jag fixar skjuts hem.. det visar sig. Hannis har vart i Grekland o kommer att vara brun o fin nu min Babe :D

Nehepp om man ska fortsätta jobba då :D

Lite kul e de för alla säger åt mig att herregud du ler ju hela tiden vad har hänt med dig *S* min chef sa att jag har inte sett dig såhär glad på två år typ haha .. men jaghar ju var tlite olycklig dom två senaste åren oxå men det tog ett tag innan jag upptäckte det.. Ja men Filip gör mig glad iaf. han verkar vara en sån bra kille, som verkligen passar mig..

Nej jobba var det

Puss puss

Kommentarer
Postat av: jonna

Hejhej

Ja visst ska man bjuda på sig själv :)

du får ha en fin helg du med ! Kramkram :)

2008-06-13 @ 16:20:27
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Liten

Men varför sitta hemma bara för att han kommer?

Släpa med dig honom ner i tälten, det var ju trots allt på en trancekryssning ni träffades..

2008-06-13 @ 17:00:55
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/
Postat av: Lina

Hehe ja men han åker i morrn igen så jag vill ju hinna umgås med honom o ha lite mys m.m hehe ;)



Men han blir sen så kan hända att jag slinker ner en sväng men annars så ska jag ner i morrn o svira på vattendraget :D



Puss bästa Liten :D

2008-06-13 @ 18:03:42
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback