Lördag..

Nu är det lördag o jag är på jobbet :/ Filip kom i går ganska sent så jag var på vattendraget innan o lyssnade på lite trance o umgicks med kompisarna.. sen så hem o gosa med Filip,mmmm.. nu skulle jag kunna säga att jag e förälskad.. det pirrar i min mage o jag saknar redan.. han e sjukt go o söt o rolig.. det som jag vill ha hos en kille..personlighet betyder massor .. jaja en vecka går väl fort, eller... ja det får lov o funka på nåt sätt för i like him alot ;) he he.. Lina som inte skulle träffa nån ny eller tycka om nån o dö singel har gått o blivit förälskad igen .. sjukt hehe ..

Ska snart lägga ut bild på min sötis :D


Jahapp vart fan e alla kunder, ska det vara lika dött här i dag som i går.. återstår o se.. jag ska se om jag kan smita iväg till maxi o handla lite lunch o smoothies när Chrille kommer till jobbet..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: jonna

ja,lägg ut bild på sötisen, vi alla är nog nyfikna:)

2008-06-15 @ 19:39:55
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Lina

Hehe ska göra det nu :D

2008-06-15 @ 20:07:28
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback