Mobbing på jobbet hehe ..

Blir mobbad på jobbet för at tjag lyckats haft ner mitt tvättställ på golvet o dom anklagar mig för att ha haft sex på toan men nej jag har ju inte det.. visst lite mys kanske men inte sex på toan när jag har en massa kompisar hemma hehe ..

Men men dom bara skrattar åt mig, ska iaf få lite fix av chefen så jag kan sätta upp min kakelplatta som ramlat ner.. sen så ska silicon inköpas, kopplingar, slangar, stödben, skruv, plugg, kakelborr. Ja det blir en del pengar o lägga ut men men så e det. Nu ska iaf min nya badrumsmöbel solo från Hafa upp.. den e så snygg så välkomna hem till mig sen o kika på den hehe .. men OBS! Inge sittandes på den haha.. eller jaha det var mig själv jag skulle säga det till hehe..

Sen så försöks det luskas här vad jag gjorde på kryssen o om jag träffade nån nice hunk där men icke de får dom inte veta dom nyfikna kollegorna hehe ..

Nehepp nu ska jag beställa vidare här.. men det jäkla systemet e ju så seeegt ibland.

O tack i går Sofia för ännu en trevlig Irene Huss kväll, vi måste som sagt spinna vidare på danspodiet, tar med ritning hem sen ;)

Och det var verkligen skönt att du kom över i går när jag var lite ledsen, du gjorde mig glad :D . Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja vi lyckas ju iaf alltid göra varandra på bra humör!

Min lilla tår i ögat försvann ganska fort =)

Pussen

2008-06-03 @ 13:51:56
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja verkligen, med samma sjuka humor så lyckas vi bra med det.. du är lätt en av dom sjukaste o roligaste personerna som jag känner torrbollar undanbedes tack :D



O ja menar sendraget i stjärten ;) och försöket till att snatta videofilmer bröt ju isen ganska så rejält haha :D

2008-06-03 @ 14:10:32
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback