Snart fredag, längtar..

Ja i morrn e det fredag och då kommer Filip igen :D längtar massor.. just nu så känns det skit bra iaf så jag hoppas verkligen att det kommer att funka fast vi bor så långt ifrån varandra..

Det var ju ett par år sen man kände såhär, pirret i magen o känslan av att man e glad hela tiden o fnittrar som en tonåring. Hehe :D söt e han min sötis ;) hehe ..

I kväll så ska jag till puman min, behöver mitt moraliska stöd o sällskap nåt som underhåller mig o det e puman bäst på :D hon vet verkligen hur man underhåller mig *asg* vi e väl båda överttrötta som vanligt så flams ab i kväll :D ..
De e sjukt jobbigt att sitta hemma o bara vänta, tänka o sakna :D ..

Men som sagt i morrn e det fredag.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men hallå vad har hänt med dig?!

Du skrämmer mig lite =)

2008-06-12 @ 12:09:07
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha Asg gumman då :D ...va söt du e ;)



Jag iaf alltid att ha tid för ett er tjejor :D

Älskar er massor.

puss

2008-06-12 @ 13:04:43
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback