Till Lövsta igen då :D

Jahapp då var det dags för en tågresa till Läggesta där jag blir upphämtad av Filip sen så bär det av till Lövsta.. så skönt att jag e ledig i morrn o slutar tidigt i dag så jag hinner åka o träffa sötis :D i helgen så kommer det att bli fullt upp.

Fre- Jobb till 20,15 sen hem duscha fixa sig förfesta lite sen ner till Löga o gå på Mango tältet :D 700 m2 trance kan det bli bättre eller.. skulle inte tro det hehe.. sen dansa där hela natten med alla underbara vänner.

Lör- Jobb 8,50-18,10 sen hem duscha stressa fixa sig sen hem till älskade Sofia o fira hennes 25årsdag, stora tjejen nu ju ;) haha .. älskar dig gumman.  Ja sen festa där hela natten, kanske utgång vem vet :D

Sön: Jobb 8,50-16,30 sen hem dö av trötthet haha ..  så kommer ju tyvärr inte hinna se min sötis så mkt i helgen om han inte följer med på fredag till Trance tältet :D

Annars så e det lugnt med kunder på jobbet i dag, har dock hållt på o byggt om vid toalettsitsarna o det suger ju ganska hårt, grymt tråkigt men det måste göras så e det bara. Men typ 8 sistsar var restade IGEN så det blir inte helt klart den här veckan. Har snart fått in alla i hyllan på sin plats o har rivit ner alla gamla visningar o flyttat ner alla gamla sitsar som har utgått som ska säljas ut. Så ner med alla gamla priser innan jag slutar. Får se om jag hinner trycka ut nya annars så får dom som jobbar i morgon göra det. Visningarna åker upp på torsdag, kommer jag väl att få ca 511 utbrott men det blir fint när de e klart o då känns det bra :D hehe ..

Ska snart ta mig ett sista ryck med sitsarna men behövde sitta ner i några min bara har inte direkt hunnit vila nåt i dag.

Var i väg på gyn i dag oxå, sånt man måste göra när man träffat ny kille men det såg så fint ut så hehe ;) ska man vara glad över , men vart att stressa iväg o göra det på lunchen min.. så slängde i mig en sallad på stan så man fick i sig nåt iaf..

Nu e det inte många tim kvar tills jag får träffa Filip :D längtar massor.. vill bara pussa o krama honom min sötis..

Nej men om man ska ta o jobba lite till då innan man slutar för dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback