Trancekryssningen :D

Jahapp då var den efterlängtade kryssningen över, tyvärr.. vill åka på en gång igen nu.. det var sjukt kul där.. jag var full hela tiden i princip haha jag som knappt skulle dricka men men så blir det ibland.. det bästa var i går när jag var så full ett tag på eftermiddagen att jag glömt bort att jag vart i taxfreen o handlat en platta med long drinks, såg plattan inne i hytten o tänkte undrar vart den kom ifrån hehe .. frågade Therese på morgonen om det var hennes men hon sa att nej den e din du  var o köpte den i går *S* jahaja där ser man ..

Annars så har kryssen bara vart allmänt skön, gick av i Tallin o kollade lite köpte en väska o lite smink..sen så var det upp på soldäck o dansade där hela dagen o natten på fredagen så var det Brennan Heart, Luna, Technoboy bla asom spelade riktigt grymma va dom.. har ont i hela kroppen för jag har dansat så mkt hehe..träffade en massa trevliga killar massa snyggingar att glo på med en massa snygga tatueringar.. det e ju så snyggt med tatueringar .. alla var p åså bra humör dom flesta hytterna va öppna så man träffade en massa roliga människor :D

så slut som jag var i går har jag nog aldrig vart, somnade nästan på en gång när jag kom hem.. sov bara en ca 4 tim under kryssningen... festade hela tiden förutom när vi va i Tallin.. ramlade framåt sittandes på huk så jag har världens fläskläpp o ett hål på insidan av läppen... hehe smidigt jobbat.. har redan dåligt balanssinne nykter liksom hehe..

Nej nu orkar jag inte skriva nå mer, ska ta o hänga lite tvätt..



Bilder från kryssen..

Therese o Anna som fular sig DavveAlex o Therese  Incheckningen  Jag o Anna

Alex    Jag o Anna  Nån hehe   Käkar i Tallin  Jag o Therese

Jag  Anna o Therese  Nån som somnat hehe  Alex o Brennis  Jag o Chrille


Kommer inte ihåg namnet      Soldäck   Hålet på insidan av läppen hehe  Svullen hehe 


mondaybars eget vimmel, hittas på tranceclubber.com  


Jag full haha, mondaybars eget vimmel


Anna o Chrille


Alex o Anna dansar



Alex

Kommentarer
Postat av: Liten

Bara du som kan sitta ner och ramla omkull..

Och hur söt som helst i flätorna jue =)



Puss på puman!

2008-06-02 @ 19:55:59
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback