Varmt som satan ....

Fy fan vad det är varmt här inne :( svettas ihjäl från o till o e helt matt i hela kroppen :/ .. så fort man anstränger sig minsta lilla så blir man helt slut alla ser ut som zombies här inne hehe .. tom kunderna vill härifrån pga värmen ..

Annars så är det sjukt lugnt här i dag.. har inte gjort så mkt fixat till i hyllorna flyttat om blandarna lite granna o ska sänka lite blandare som ska säljas ut.. kom hit o köp he he o kom hit o köp smedbo outline o sideline badrumsserie 40 % vill bli av med det.. sen så ska hela smedbo sortimentet utgå så det kommer att bli en jävla massa ectrajobb att fixa utförsäljning om ombyggnader där.. plus att jag måste bygga om vid toalettsitsarna när det sortimentet kommer in.. det säljer vi oxå ut toasitsar hehe om ni e sugna ;) ja så de e en hel del framöver att stå i.. pris scannar nu oxå hela avd ska vara klar nästa fredag o de e ju en heeeel del då att scanna.. så sjukt varmt när man står vid hyllorna där de e kokheta lysrör man blir ju inte mindre svettig av det hehe .. men men va fan ska man göra man måste ju sköta sitt jobb ..

Vill göra massor men energin räcker inte så långt dock..

I kväll så blir det hem o slagga tidigt ska jobba kl 8,00 i morrn men i vanliga fall börjar jag kl 7,00 men de e ju röd dag i morgon så min chef så det att stå inte här kl 7,00 nu hehe ... har gjort det en gång förut de e lite surt för man komme rinte in i huset innan 8,00 på röda dagar..

Jahapp annars så blir det grill ferre hemma hos mig på lördag :D Anette har lovat att ta med sig den trogna blåa lådan hehe .. sen så blir det några till o så Jullan en gammal kompis som jag inte umgåtts med på hundra år ska komma oxå :D ska bli skoj o umgås med henne lite granna. Sen så hoppas jag att Carina kan komma inte fått nå svar från henne än. Synd att Sofia e i Barcelona, det grymma trion kommer inte att vara komplett men det tar vi igen sen när Sofia fyller 25 år då blir det fest. Hmm vad ska man köpa till henne, får rådfrågas lite med Anette.

Ja men iaf det blir min elgrill som får stå för grillningen men det funkar de å, sen så får vi trycka ihop oss i min 1 men det ska nog gå super.. får se om det finns några hunkiga killar ute i helgen, säkert inte lika snygga som dom på båten.. såg dom 2 lätt snyggaste killarna i sverige där mums.. hehe *dreglar * ;) nej men alla puddingar e välkomna hos mig hehe.. tveksam  på att det finns så många i den här stan alla e väl upptagna redan... men hoppas kan man.. lite eyecandy.. har aldrig vart för de där o flörta ute inte alls vart min grej men det e lite roligare än vad jag trodde hehe ..

usch nu e det 3 tim kvar på jobbet fan vad det går segt :( händer ju inte ett skit här o knappt så man orkar gå här inne heller..vill hem nuuuuu jue hehe..

Nej ska dricka lite vatten o sen så göra nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback