Beställt smink, disk o tvätt...

Nu såhär på morgonkvisten så har jag hunnit beställa nytt smink från MAD minerals, slängt in i diskmaskinen och slängt i entvätt i tvättmaskinen plus städat av lite i köket :D skönt att få lite gjort innan jobbet.. hade dock gärna sovit men jag håller ju just nu på att sluta med min nässpray efter 6 mån användande så aaaaa i feel like crap, huvudet är tungt näsan e täppt halsen gör lite ont o e full med slem... hostar både de ena o de andra o snyter ut detsamma... men jag ska klara det ska sluta helt med nässpray nu när jag har kommit så här långt.. men suget e stort att få känna sig frisk i hela skallen o näsan o halsen blir ren o ja jag tycker nog nästan tom att smaken e god nu.. hmm ehh beroende ehh aaaa.. så dags o sluta mm JAAAA.. men de e ju iaf lite svårt o sova så man får glatt vakna upp tidigt.. sen e de jobb, e inte ett dugg sugen men men så e de man måste jobba.

Annars så har jag vart i Maddes lght o fixat lite, tvättat hemma, vart på Å2 i helgen, kollat på film med Magnus o ja lite annat...nu känner jag att jag verkligen behöver en dusch.. har fortfarane målarfärg här o där..hehe..men ska vila en liten stund först...



Lite bilder på det jag beställt.. har även beställt mineral foundation flytande och puderform..o en mascara så nu hoppas jag att de e bra :D
Spruce




Retro

Shell


Timeless



Snow Angel
Loose Mineral Baby Bronze


Vibe


Candlelight - REVISED    Modest PinkBlack (Matte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback