I dag..

Så har jag känt m ig likadan men ändå glad har jobbat på som en galning för att inte tänka så mkt jobbade över i 1.5 tim .. ingen personal på avd. som vanligt bra planering ..

sen så hem o duscha sen hem till Malin o Alexandra o kikade på deras nya lght, den va fin.. satt där o snackade lite skit med dom två o sen Johan från jobbet oxå.. blev som vanligt en massa Bauhaus snack  men de e ju standard. Tar typ 2 min att gå dit, skönt med lite grannar man känner..

Ligger här i sängen o lyssnar på U2-New years day.. den e så bra.. men de e en depp låt men kan ändå inte sluta lyssna. Bakgrundsmusiken e så skön att lyssna på men samtidigt så får jag en panik klump i magen.. Tror även att jag lyckats med det som jag absolut inte fick men ja de visar jag inte för nån, hoppas bara att det släpper helt snart. Bläää vill bara gräva ner mig o sen komma fram efter ett tag o vara rik, snygg, smal o lycklig.. hmm men nej det kan jag glömma.. mm mycke positiva tankar här men måste få ur mig för jag orkar inte sitta o gnälla till mina vänner o trötta ut dom..

Depeche Mode-Enjoy the silence går just nu oxå.. varvar mellan dom låtarna just nu.

Nej nu ska jag lyssna en gång till på U2 o bara .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback