I går...

Hade skitkul i går :D först hem till Sofia på tjej middag :D tack så mkt för god mat o sällskap ..o alla sjuka konversationer hehe de gillar jag haha ..


Sen så tillbaka hit där jag bor i området till Malin och Alex för att säaga hej då till bästa job barkompisarna som ska försvinna bort ett bra tag utomlands o jobba.. Island ska dom till hehe .. kommer sakna dom *snyft* jag e kass på att säga hej då oxå..

Sen till Pluto av alla jävla ställen men chockande nog så hade vi skitkul för dom spelade grymt bra musik o vi dansade aset av oss hehe .. det hade vart 80-tals tema där under kvällen så ja OMG vilka outfits man stötte på först så undrade jag att va fan i helvete har folk på sig på krogen o undrade vem killen i gaykläderna va som försökte dansa med mig hela tiden hehe... tills jag i dag såg vimmelbilderna på plutos sida o insåg att aha 80-tals kväll... It explains it all.. varför alla såg ut som miffon i spandex..men ja menar på pluto så blir jag inte förvånad över o se vad folk har på sig hehe ...e massa skummisar där.


Lägger ut lite bilder från i går..

Jag gillar tuperat ^^ aint i hot hot
image194

Lilla T o Sofia :D
image195

Jag o Lilla T :d snyggisar
image196

Ooo yeahhh ( måste uttalas med bas röst)
image197


Sofia gör sin snyggaste ^^ ;)
image198

Emelie
image199

Dom gör sitt snyggaste tillsammans, oslagbart.. Sofia o Anette :D
image200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback