Dåligt av mig ...Till min bästa Puma!!

Irreterad av mig själv att jag irreterad o skrev tillbaka nyss, borde utav respekt för Vonca inte gjort det o vart en bättre människa, känner mig som en fjortis som ens reagerade men vissa ord kanske man ska vara försiktig med att använda.... hon ska ändå inte behöva hamna i kläm över ett patetiskt tjafs .. sorry puman..

Pöss på dej Love ya ..

Ja annars så har det vart typisk dag, fick ett jobbigt sms i morse känner mig taskig men kan inte ljuga o låtsas som att jag känner samma sak för det gör jag inte, inte nu längre tyvärr... sen så ställde jag mig i duschen o känner att fan jag har nog fått ett munsår o jag mkt riktigt så hade jag det grrrr känne rmig skitskabbig bläää. tur att det knappt syns iaf.. kommer till jobbet sen o inser att jag glömt min matlåda hemma framm mat för 2 dgr grr oxå typiskt.. o senare så upptäcker jag att plonkan e hemma .. hmm oxå typsikt men men shit happends.. e på bra humör i dag ändå :) ..

Nehepp nu ska jag skriva lite skyltar ..

Hej svejs ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback