Helgen som vart..vilka upplevelser haha ..

Jodå helgen som vart har vart händelserik haha ..festen började i onsdags o slutade i går.. helt sjuka grejer har hänt.. tvättställsincidenten, raggincidenten, vinincidenten, mobilsvarsincidenten, taxiincidenten.. ja väldigt många incidenter haha .. ha ner tvättställ igen, ehh neej, ragga igen, ehh neej, vinincidenten, hehe kanske men lite mindre bara, mobilsvarsincidenten, eehhh jaaaa omg så kul, taxiincidenten, ehh nee jävla taxichaffis o försöka blåsa mig på pengar.. men fan vad kul jag har haft asså.. grymt roligt tack för världens bästa helg babes..

Ja min o Anettes vin incident va bara för bra  men ändå inte, Anette e ju väldigt trogen sin bag in box o det var likså jag med min plus Anettes plus Annas vinflaska.. vart väl cirka en tre flarror totalt för min egen del hehe.. sen så hade jag o Anette ett väldigt dumt vinrace hon drack halva glaset o jag resten 5 glas på raken inom loppet av tre min ehmm mja sen så vart det lite svart vi vart aspackade o efter det så kom mobilsvarsincidenten, hej sofia jag tror jag tappade nåt eller nej vänta det var bara lite kiss *asg* OMG skrattar så jag gråter så sjuukt roligt..Anette det e lätt det bästa som du gjort.. sen så trallar vi iväg till bmb jag fastnar med mina skor i kullerstenarna o går ifrån dom inser att pjucken e borta går tillbaka o hämtar dom, kommer till bmb står i kön o så helt plötsligt så säger jag nepp nu går jag hem o vänder på klacken o drar Anette o Lilla T tänker va fan okej ehmm jaja.. jag sätter mig i en taxi för jag orkar inte gå mina 5 min hem hehe. Taxi mongot åker runt runt o hittar inte hem till mig o jag säger att stäng av taxametern det här tänker inte jag betala för samtidigt så har jag Anna i mobilen som jag säger till att den här jävla Taxichaufören försöker blåsa mig på pengar tvingar han att stanna betalar inte o går hem o sover.. väldigt bra gjort av mig så jag slapp var aspackad o göra bort mig inne på bmb..

Vaknar iaf på morgonen kl 8 o får panik helvete har jag försovit mig men tack gode gud inte.. kollar på mobilen väckarklockan e inställd men har inte ringt.. cp mobil..har inte vart bakis o jobbet har gått bra så helgen har vart super.. Anna o jag hade jättetrevligt i lördags o jag e glad att du finns nu när Alexs har flyttat.

Ja helt sjukt rolig helg jättenice att Anette o Therese kom oxå..

Ska lägga ut Lite bilder från alla bravader o bilder på min jävla trance min.. hisklig..

Valborg innan kameran dog.. vi vart mera folk sen
        

Rökpaus då..
image262


                                       Eehmm lätt min snyggaste min haha ...
    image264



Lördagen, vinrace, trancemin o Anettes bag in box..

Fina Therese        Anette gör snygg min hehe  Bag in boxeno senvad fan gör vi hehe
                     Anna :D

Den extremet snygga trance minen hehe..
image270

Anettes bag in box hon lämnar den inte haha..


image271


    

O den snygga trance minen igen.. diggar den stenhårt..
image277

Kommentarer
Postat av: Julia

hej! :) är du intresserad av en ny bloggdesign? du får självklart välja själv hur den ska se ut :) kolla på min blogg under "designhjälp" längst upp på sidan, eller mejla mig om du är intresserad!
ha en trevlig dag :)

2008-05-05 @ 09:52:07
URL: http://juliaberg.blogg.se
Postat av: Sofia

Tranceminen rukar ju hårt! ;-)

2008-05-05 @ 11:18:53
URL: http://luckyone.blogg.se
Postat av: Lina

Ja den rukar som fan.. grymt mkt...

2008-05-05 @ 12:02:55
URL: http://lina83.blogg.se
Postat av: Liten

Underbart! Fler vinkvällar tack!

2008-05-05 @ 12:52:43
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se
Postat av: Lina

Hehe absolut men frågan e ju om vi ska skippa vinracet då va haha ..

Pössis på er

2008-05-05 @ 14:02:34
URL: http://lina83.blogg.se
Postat av: Liten

Kanske kan vara en bra ide så att jag inte helt och totalt besudlar alla män som kommer i min närhet =)

2008-05-05 @ 15:31:27
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se
Postat av: Lina

Hehe aaa fan måste ju finnas några kvar för oss andra att besudla oxå hahaha..

Snart så ska vi grilla ska sticka o handla snart.. pöss pöss

2008-05-05 @ 17:23:32
URL: http://lina83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback