I dag gäller det :D

Woohooo äntligen är helgen här som jag längtat så mkt efter :D detkommer bli så grymt kul :D :D :D'

Ska ringa o väcka Davve snart så han e klar när vi ska ta bussen ner på stan o möta upp dom andra o ta tåget :D han började festa redan i går, galning hehe ..jag ska inte börja festa förns på båten för jag vill inte bli för full är ju där för musikens skull sen så har jag knappt sovit nåt i natt var så uppstressad när jag kom hem med att färga håret, packa, duscha, ha på brun utan sol sen städa för Nina ska ha min lght i helgen o ha tjejmiddag o kan bara inte ta hem folk när det e stökigt så ja jag la mig i sängen i tid men kunde jag sova nepp.. kl 3,00 ca slog jag igen mina blå o upp kl 6,15 för att åka till jobbet.. sen så har jag hållt igång hela tiden här för de e massor som behövs göras inför helgen.. nu när jag inte jobbar så vill jag göra det så lätt för alla andra som möjligt.. har flyttat om vid bastutillbehören i går o prismärkt om all saniscan o det var en del så nu ska det inte bli nå prisfel iaf i helgen.. jaja gud jag ska ha semester sluta tänk jobb hela tiden får stänga av.. men det kommer jag att göra sen så fort jag stiger på båten så kommer jag bli helt uppslukad av musiken o stämningen farten o pulsen kommer att stiga till max det kommer att bli så jävla grymt o jag bara längtar till Sensation black i Amsterdam i sommar :D .. vill villl vill ..

Fan har gjort lösnaglar påmig själv i går, med gelé o tippar men det e ju lite drygare att skriva då hehe kommer åt fel tangeter hela tiden har ju inte haft naglar på ett tag nu så man e lite ovan.. ska fila till dom i dag sen på båten o ha på ett lager gelé o activator till ...sen så e de fin fint ..

Ja o vad säger man han har ju fått som han vill fått mig irreterad men nu så har det lagt sig vill han göra bort sig så är det hans problem men jag fattar inte hur jag har kunnat försvara han i alla dessa år o stått upp för honom när allt bara var en lögn eller ja nåt skit iaf.. tack för att du gör bort mig med men du gör bort dig själv mer men du har väl kanske velat det här hela tiden då.. men de e ett avslutat kapitel o det här e den sista tanken o det sista jag ens tänker skriva om dom tankarna för jag har gått vidare men tydligen inte du.. verkar ha stannat upp i tiden.. så jävla synd bara att du får mig att se ut som en idiot.. men ja killar e skit de e ju ett faktum..säkert vi tjejer med.. förhållanden e skit.. KK eller vänskap e det enda som funkar.. känns det som nu iaf.. aldrig mera bli kär..

Fick prata med en kurator häromdagen pga en sak o det kändes skönt, ska nog ta o börja prata med nån nu. nu har isen släppt o det kändes inte så hemskt o förnedrande som jag trodde.. fick inte paniko blev inte illamåande så nu ska jag fan ta steget o bli av med mina knäppa tankar o sluta grubbla påallt utan ut med det o bara leva lyckligt.. med mig själv.. de e skönast så ..skulle vilja flytta med Alex till sthlm eller utomlands samtidigt somjag inte vill lämna familjen o vännerna bakom.. ja får se hur jag gör längre fram i livet..

Nepp nu har jag kunder .. hepp på er .. o tack alla som bryr sig.. det är ni som betyder nånting..älskar er mina vackra o bästa vänner...

Kommentarer
Postat av: Liten

Vad skönt att det kändes bra att prata. Vill att du ska må bästa puman! Ha nu en underbar helg så ses vi nästa vecka. Älska du! Puss!

2008-05-30 @ 12:27:13
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tycker du ska tänka på dig själv nångång =)

2008-06-01 @ 11:35:15
URL: http://www.metrobloggen.se/Spajk
Postat av: Lina

Tack Bästa Liten :D helgen har vart underbar, full o glad o världens bästa musik o assnygga killar o glo på hehe kunde inte ha vart bättre :D



Vi syns i kväll gumman, Love ya babe..



Pöss pöss

2008-06-02 @ 10:41:17
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback