Inte en lugn kväll...

I dag så gick det segt på jobbet men fick mycket gjort iaf.. va ju planerat att åka hem o slappa o sova som var planerat i går men som gick i stöpet hehe.. I dag så ska jag hjälpa Hanna att riva tapeter i hennes kusins lght o så ska vi käka mat m.m hehe .. nice nice men sliten blir man. men vad gör man inte för sina underbara babe..

Jag e så glad att jaghar min Stor Pumis på jobbet, Puman nr 1.. vi har gått o sjukat oss hela dagen o så skulle jag köra ut 2,5 m långa avloppsrör åt henne med trucken o hon skulle diregera mig o ehmm mjaa haha  *asg* det var en syn.. sväng haha ja men åt vilket håll ska jag svänga, ehhh jaa jag vet inte höger vänster höger vänster, vill du veta ditt eller mitt vänster haha *S* mja mitt va.. hehe men det gick bra till sslut efter en massa asgarv o Vonca fina diregantstil haha .. kul var det..

I går så skull e jag slappa framför tv:n men nix Anna ringd eo ja hon grillade o drack lite öl o skulle kolla på Desperate så jag vart så sugen på att umgås så jag knallade över o det vart några öl o glas vin o en massa härliga konversationer.. så glad att vi träffats du o jag o i helgen så Alexs hem woohoooo :D pösssss...


Kan inte beskriva hur mkt jag tycker om alla mina vänner, mina riktiga vänner både nya o gamla..det känns som att jag har världens underbaraste vänner just nu o att det inte kan bli bättre.. ärliga o underbara vänner som man kan lita på... tycker det är helt otroligt att jag har lyckats träffa så många bra tjejompisar med tanke på hur svårt jag kan ha att umgås med vissa tjejer.. för mkt skitsnack o fjollerier sånt skit pallar jag inte med.. men ja jag kan verkligen säga att jag e sjukt nöjd med mina vänner.. säger det inte direkt ofta till er för ni vet ju hur jag e med sånt hehe ni som känner mig.. så därför skriver jag det istället.. dom flesta läser ju bloggen min så...

Jag är ju världens klantigaste människa o jag var på House kväll på krogen för ett tag sen o det var grym House musik o jag o Alexs dansade hårt som fan vilket resulterade i att jag trancade så hårt att jag ops råkade slå mig själv o fick ett gigantiskt blå märke ( Obs! jag får sjukt lätt blåmärken) glömde dock bort att t akort när det var färskt så nu har det börjat att försvinna men det syns ändå en hel del haha ...


Lägger in det på begäran ...
image278

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, det är så sjukt underbart roligt.
Love du!

2008-05-07 @ 19:48:42
URL: http://luckyone.blogg.se
Postat av: Liten

misshandel av sig själv liksom.. har du tänkt att anmäla dig? Love you!

2008-05-08 @ 06:49:28
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se
Postat av: Lina

Till Sofia: Hehe aaa de e de verkligen precis som vi alla är i detta gäng.. so wonderful :D

Love ya to babe.. Pöss pöss

2008-05-08 @ 07:57:26
URL: http://lina83.blogg.se
Postat av: Lina

Till Liten: Näe jag tänker låta det gå för den här gången men händer det igen så vette fan ;) hahaha..

Pöss pöss

2008-05-08 @ 07:58:33
URL: http://lina83.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag tycker du ska fundera på att anmäla. Det är inte ok när man får blåmärken =(

2008-05-08 @ 12:52:02
URL: http://luckyone.blogg.se
Postat av: Lina

Jag har funderat men känner att det var ju ändå en olycka så det är blandade känslor men ska låta det vara för den gången alltså..

;)

Haha

2008-05-08 @ 13:32:36
URL: http://lina83.blogg.se
Postat av: Angeslick

Aj aj de va ett verkligen ett blåmärke de, du måste ha dansat på rejält iaf =)

2008-05-11 @ 16:44:02
URL: http://angeslick.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback