Inte orkat blogga på ett tag...

Inte haft  tid, ork eller lust att skriva nåt på sistonde gar haft fullt upp.. knappt vart hemma.. Alex kom i torsdags så det vart att umgås med henne som gällde o sen så har jag vart hos puman o kikat på film en okej film för en gångs skull.. hehe ..

Sen så var det trance kväll på Club o grill i fredags, ännu en lyckad kväll där :D älskar att dom har såna bra trance kvällar där  en gång i månaden :D  var grymt kul där.. sen så vart det efterfest men var inte där så länge skulle ju ut o äta med tjejerna på lördagen på tabazco o det  var såå god mat där :D hade trevligt o sen till BMB suger stenhårt nuförtiden skulle ha gått till Å2 istället.. det e mycket bättre där.. sen så kom Malin så vi gick o käkade efter o satt till en 03.15 o snackade en massa..

Sen på söndagen så tog jag det lugnt på morgonen o sen ner o luncha med Malin på stan o sen hem till mamma o hälsa på :D ..

Sen så har det var jobb o åter jobb.. ledig idag o har barnen har saknat mina skitungar massor.. pladderfior kan jag säga hehe jag o Madde fick inte en syl i vädret när vi käkade på kajen :D dom gillade Madde iaf :D tack made för lucnhen det var unerbart o se dig igen o smala armar har du hehe ;)


Happ nu har mina älsklingar åkt *snyft* saknar dom redan...


I helgen så är det den efterlängtade trancekryssningen :D woohooo kommer att bli så grymt kul.. har nyss bokat tågbiljett till oss som ska åka.. sen så får verkar det som att vi får trängas i min o Theres hytt för Davve ville va o sova i våran hytt så ja man får tränga ihop sig men de e lugnt.. sen så får man se om det finns nå snygga killar där hehe .. kommer ju inte kunna göra nåt så som man vill men hångla lite kan ju alltid vara trevligt ;) .. förhållanden utav alla slag känns det som att jag har lagt ner iaf.. vet aldrig vad de e för nåt man har lagt ner sin tid på.. trodde man kände nån o att det den har sagt har vart sant.. känner mig lurad o att allt vart en lögn.. fine jag har inte vart så sjyste kanske men aaa de där va lågt, får mig att känna att de va verkligen lika bra att det tog slut för leva i en lögn det vägrar jag.. kärlek e falskhet o skit vill aldrig bli kär igen.. killar e bra till en sak o bara en sak.. ska inte bli kär igen nånsin.. ska playa som jag blir playad.. visste att jag inte skulle öppnat mig för nån att jag skulle hållt mina känslor för mig själv.. mina känslor har levt i en bergodalbana dom senaste åren där jag ibland inte har vetat ut eller in.. när jag e själv så kan jag hålla det för mig själv o inte bry mig om nån annan eller ta hänsyn  eller att få den personen att förstå mig.. dom enda som jag vill bry mig om e min familj o mina vänner... hur skulle jag någonsin kunna leva utan dom ni är mitt allt o gör mitt liv..

Fan jag visste att det skulle bli skit på nåt sätt o ja nu fick jag det bevisat eller de e så det känns iaf att allt vart en stor fet lögn o jag har vart puckad o gått på den.. känns skit men ja de e bara att rycka på axlarna o gå vidare.. skit i skiten.. det känns iaf skönt att inte vara kär i nån längre o inte behöva känna sig sårbar eller risken att känna sig sänkt bara för att man visade för mkt känslor.. fan vad jag hatar känslor dom e skit.. jag hatar att jag bryr mig så mkt om saker ibland att det gnager för mkt i min hjärna tills jag blir knäpp man ska skärpa mig sluta bry mig.. ensam e det bästa iaf.. eller ja man kan träffa nån men inte allvarligt utan bara för skojs skull men de e ändå lätt att falla dit fast man inte vill så de bästa egentligen e ju att vara själv..kärlek e den största lögnen som finns o just nu så vill jag aldrig möta den igen..

O säger bara en sak dubbelmoral verkar ingå i paketet i kärleken o jag vill inte höra från dig sen att e e dålig person när du inte e nå bättre själv..



Jahapp annars så blir det att städa nu när ungara har dragit det har ju blivit ganska så stökigt här då hehe..


Åååhh vill bara att det ska bli fredag kl 18.00 för då börjar min älskade trance helg :D o sen så blir det Amstedam i sommar kommer att bli såå grymt...me love trance :D


Lägger in lite bilder från veckan


Anna fular sig                   



            


           






Kommentarer
Postat av: Vonca

Haha S så sjukt lik din mamma där på sista kortet asg

Tänk dig dom två brevid varann med den minen hahaha S



Nu ska jag pacckelipacka! Pöss på dig puman

2008-05-30 @ 18:25:58
URL: http://vera80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback