Nykter ett tag då..

Hade tänkt att vara nykter ett tag med tanke på att jag nästan festade 1.5 vecka i sträck ( var dock nykter på dagarna hehe ;) ) men känner det nu att jag behöver vara nykter ett litet tag .. fick lite deppfylla i helgen så då e det dags att ta en liten paus .. fast nästa helg så blir det Club&Grill som gäller då e det kluster som ska spela dom e grymma .. längtar tills dess.. Club&Grill ska köra trance i gång i månaden nu så man måste passa på medans det händer nåt kul i den här stan.. sen nästa lördag så¨blir det mat på Tabazco med Anette, Sofia o Emelie kommer blir asnice dom har jättegod mat där :D plus att det ska bli trevligt att sitta ute på ett ställe o äta o bara snacka en massa skit :D .. såå mysigt där..

Annars så hade jag en trevlig helg, fest i fredags hos Hasse o sen BMB vilket jag helt kunde ja skippat för jag var så full så jag kommer knappt ihåg kvällen där o på lördagen så var det slappardag hemma med Desperate Housewives från 7.00 till 12.30 kunde inte somna om på morgonen så då vart det att streck titta på dom bästa Husfruarna.. sen kom ångesten så fort jag slutat titta hade en deppdag fick en ångestattack Alex ringde o sa att hon var utanför så då var det bara att bita ihop o låtsas som ingenting.. vi skulle till Lögan då Davve ringde o bad oss komma ut till hans kompis stuga o Hasse skulle hämta oss men ingen Hasse svarar som bara skulle äta sen kommaså en sur Alex o Lina satt på Linnégatan o försökte fixa skjuts till Virsbo o den som ställde upp var ju min underbart snälla o goa Carina tack gumman för att du finns o alltid ställer upp :D så iväg till Maxi o handlade grillmat sen full karriär till stugan ,, kom dit satt i solen ett tag o drack lite öl sen iväg en sväng när killarna skulle spela fotboll o satt vid stranden o tittade ut på det fina vattnet, ångesten kom igen men tryckte undan den o försökte njuta av det fina vädret.. tillbaka till stugan som hade sjötomt helt underbart.. vi gtar en filt jag, Davve o Alex o vilar lite Davve somnar o dreglar på filten hehe bildbevis finns ...

Sen senare så blir det grillning, massa god mat o trevligt folk.. senare på kvällen så kom det mer folk sen såklart i vanlig ordning lite Bauhaus folk inkl. Hasse då som skyllde på att han somnat därför han inte hade svarat... hm men man vet ju hur han funkar...sen så blev det att dricka umgås o sen senare så kom ångesten igen .. blää satt mig själv i ett rum o lyssnade på min mp3.. vill inte vara bland folk å o inte prata med nån..satt där inne ett tag sen ut igen o då spelades det trance så ut dansade lite snackade lite skit med vännerna o sen så var Alex dejt där o han var nykter så in till stan o då var de Å2 som gällde men fick mer ångest efter ett tag så stack hem utan att säga nåt för som sagt kan inte prata med folk när jag får ångest..så stackars hon vart massa orolig skickade mess o fick inget svar men jag hade somnat o lämnat en orolig Alex.. men har bett om ursäkt o förklarat hur jag funkar o sagt att hon inte behöver vara orolig för mig för jag klarar mig alltid o rycker alltid upp mig.. bar ajag vet att jag har mina vänner så e jag glad...tack för att ni ställt upp i helgen ..

Men ja jag har nog lite lågt självförtroende nu.. känne rmig fet o ful o att ingen snygg kille skulle vilja ha mig för jag har för skabbig kropp o ful feja så jag kommer inte att få nån typ. kanske sjuka tankar men men vad gör man.. vill inte ha en kille utan nån att ringa då o då när man känner för det.. är verkligen in te redo för ett nytt förhållande.. så himla skönt att vara själv.. men inte lätt att träffa nån alls när man känner sog såhär det utstrålar väl osäkerhet o de e ju inte så attraktivt men ja jag ska skärpa mig .. raggar gör jag inte i vilket fall som helst .. inte min grej .. vill nån ha mig så får dom ta steget ..

Nepp nu ska jag äta lite ananas o kika på tv...


Lite bilder från helgen

Jag o Alex         Anna                           Anna plattar håret



Vattnet vid stugan ....
image281




    Alex               Davve
     

Den fina dreggelbilden hehe ..
image287


Davve har hittat en för liten tröja o ploppat ut glasen på sina brillor hehe sschnyggt haha ..



Lätt assnygg haha ...
image289

Davve har snott mina Gino tricot brillor hehe sa att det var tjejbrillor men han ville ha dom ändå hehe ...


Misslyckad bild hehe
            

Kommentarer
Postat av: Jonna Donna

hej tjejen
jag tror dom flesta tjejer vet hur det känns att känna sig som en ballong och ja, bara helt enkelt as ful.
alla går vi igenom såna perioder i vårat liv.

men du verkar varken vara fet eller ful, så dina tankar är helt obefogade.
var glad över att du ser ut som du gör istället :)

kram kram

2008-05-15 @ 15:59:53
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: Jonna Donna

självklart är det så att det värmer mer när tjejer ger komplimanger. vi är så himla dåliga på att stötta varandra tycker jag.,

Jag tycker du är underbart fin och sminkar dig enormt vackert :)
så det är bara suga i sig :)

2008-05-15 @ 18:04:35
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: Liten

vackraste underbaraste du! finns här för dig, alltid! kärlek!

2008-05-16 @ 16:10:15
Postat av: Lina

Tack bästa Liten, saknar dig längtar tills nästa lördag :D ...o jag finns alltid här för dig med gumman ..Love, puss!!

2008-05-17 @ 10:43:23
URL: http://lina83.blogg.se
Postat av: Liten

Nästa lördag kommer vi att ruka =)

2008-05-17 @ 19:27:05
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se
Postat av: Lina

Haha jepp vi kommer att ruka stenhårt stumpan min :D ... nu vill vi att du ska komma hem oxå till oss.. pössipöss på dej :D

2008-05-18 @ 09:25:38
URL: http://lina83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback