Snart dags..

Snart så slutar jag faaaanvad skönt.. det har vart såsjukt varmt o kvavt inne påjobbet idag så man e helt klibbig o äcklig .. jävla äckliga luft här inne..

20min kvar bara sen så stänger vi nice nice..

Fick höra i går att jag hade en trogen bloggläsare hihi alltid kul att höra att folk finner det intressant att läsa om mitt kaosiga liva haha ... men lite kass har jag vart på att uppdatera mig på sistonde har inte riktigt haft tid.. har haft fullt upp med att tranca med Alex hehe .. min pulla som har flyttat till sthlm men vi syns ju snart igen gumman.. pöss på dig babe ..


Blir att åka hem dammsuga o torka golven e asskabbigt hemma hos mig efter festen i onsdags, men smällar man får ta.. dock inte lika rolig smäll att jag råkade göra nåt fint moves inne på min egen toa så att mitt tvättställ ligger på mitt golv nu.. mmm smart Lina eeeh neeej o det är tamefanemej bara jag som kan lyckas med sånt haha .. men tänker fan inte hänga läpp för det jag jobbar ju med sånt så det kan jag fixa själv men ändå så önodigt.. så alla använd inte tvättstället som stöd när ni e fulla o har fullt upp inne på toan.. usch skäms på mig ..

Nu e det bara 14 min kvar tider går frammåt.. hur lugnt som helst i butiken nu.. första gången i dag som jag har kunnat ta det lugnt.. har fyllt på en massa varor gjorde dom ute på VM glada eftersom att  jag tömde lagret på lite grejer till min avd. ..

I kväll så kommer goa Anna hem till mig, ska vi dricka lite vin o snacka lite skit kul kul..

Va på månen i går o nu vet jag defenitivt att jag ska inte ragga de e ABSOLUT inte min grej .. usch för sånt..
Men hade trevligt som fan, träffade Anna gamla gg leverantören på jobbet o sa att vi saknar henne som faaaan.. hoppas att hon kommer tillbaka det skulle ju vara underbart ... dansade häcken av mig med Sofia.. goa gumman .. helt underbar o totalt lika sjuk som mig .. sånt gillar vi ...klarar inte av tjej tjejer o har verkligen bara träffat massor med underbara sjuka tjejer på sistonde.. känns superbra ...

I onsdags så var dte valborg o vi hade skitkul hemma hos tills jag hade ner mitt tvättställ haha .. sen ut till Å2 o där var det grymt kul som vanligt men jag vart ju lite off pga. av min incident hemma hehe.. men vet iaf att jag ska lägga ner en person nu helt.. det funkar inte ...

O i torsdags så var jag hemma hos Hanna o hade lite mys i soffan med henne o fick och fick äntligen riktigt umgås för det var hundr aår sedan vi gjorde det.. saknat min underbara Babe massor.. pöss på dig med...Haaaannnaa..

Mmm Jag vet att jag festar väldigt mkt just nu men det lägger sig säkert snart när man vart singel ett tag men det blir lätt så när man e själv o har massa underbara singelvänner..

Fick hoppa ut o ta lite kunder med kopplingsproblem .. o titta nu stänger vi wooohooo..

Då e det 25 min kvar tills bussen går sen e man snart hemma helt underbart  :D ..

Ska ut o kika om jag har några returer att ta hand om sen så e det hemgång ..

Lägger ut lite bilder sen ..

Hej hopps ..


Kommentarer
Postat av: Olli

Ha en bra lördagkväll & en fortsatt trevlig helg!

2008-05-03 @ 18:11:29
URL: http://www.oliviaandreea.blogg.se
Postat av: Sofia

Så skönt att ha dig gumman! Att två så sjuka och roliga människor somm du och jag skulle komma överens är väl inte direkt något mysterium!

Handfatsincidenten rular för övrigt! Hahaha

Pussa

2008-05-03 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback