Blogga lite då...

Ja då e man hemma o e sjuk.. hostar typ sönder mig men min unerbara Sofia skickade hem mig i går med sin cocilana ^^ jag laddar ner låtar till hennes resa nu till norge.. vad skulle man göra utan sina älskade vänner.. man skulle må prutt.. jag e så glad att ni finns :D me love ya all so much ;)

Haha glömde bort att tilägga att  igår när vi hasde våran filmkväll ja o Sofia o hon skulle fota min o Honeys skedning så satt hon o beklagade sig över den svarta fläcken på hennes lins tills hon så smart kom på att det va ju hennes finger hahahaha ..du sofia hur kom man in i det andra rummet ;) pussen kan inte annat än älska dig :)

Får se vad som händer i helgen icke fått svar på mitt mess så kanske blir hemma ändå.. då ska jag till Hanna babe i morrn om hon skulle ha inflyttningsfest.. till min underbara fruga ;) haha sen på lördags å vet jag inte bara ta det lugnt eller kanske följa med min bästaste Malin ut hundra år sedan vi va ut.. skulle vara så himla kul :D men får se som sagt


I morrn så e det lön o då ska det inhandlas en viss grej som jag längtar efter att få ^^ sen så e duschcremen slut, sminkrengöring, ansiktscreme, inpackning, maskindiskmedel, rengöringsmedel..ja blir billigt att inhandla detta.. men men de måste göras.. sen så handla hem mat fylla frysen :) ja o angie ska åka.. tack gumman.. saknar dig nu jue.. tack för att du sov här i natt.. så skönt att slippa vara själv :) Dear Lord dock vad jag har tråkigt nu hahhaaa ;) måste jag Dear Lorda mig själv jue hahaha *internt skämt*

O sen så Jonna gumman till dig.. du e enormt vacker o en underbar person o du ska inte lyssna på det du berättade för mig  inte sant nånstans.. avundsjuka kallas det.. den e hemsk o ful men tyvärr så förekommer den o vissa skitmänniskor kan inte bete sig  patetiska människor alltså.. e glad över att du blivit min vän o du e underbar :D finns nog inte många killar som tycker du e ful ;) inga alls kan ja tänka mig ;) pussis stumpan


Annars så har det inte hänt så mkt mest jobbat o umgåtts med Angie o Johan :D

Lägger ut lite random pics

Underbara gumman!! DEAR LORD!! Hahahahaha ;)







Nu fick du vara med iaf Märtha ;) hahaha



Här sups det på ^^



Jonna o Tina :)



Söta Katta o Angie :)


Johan :)



Oooo yeah ^^ haha Johan o Kimpa


Hahahahahahha o de e så här mongo vi e egentligen :D




Jag o Mirre


Ragvalds backe!! Nästa kolbäck kolbäck


Haha Mirelle ser helt förstörd ut




Jag tror att vi e inne på sista versen ^^



Eller nej jag e nog inne på sista versen här haha



Tack o go natt liksom för den kvällen hahaha


Kommentarer
Postat av: Tina

Åhh vad roliga bilder! Så kul och se bilder från fester =)

Pussa!

2008-10-23 @ 11:16:13
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja må prutt is not the shit!



Hade grymt kul igår vännen, och dessutom var det roligt att TG kkunde närvara också :P

Jag är grym på att köpa film ju! ;)

2008-10-23 @ 11:18:16
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Lina

Tina: Ja visst e det kul o se alla fullisas som e glad :D pussen.



Sofia Darl: Ja jag me dhade så himla kul trots att ja hosta så jag spydde haha fast det var ju en del av underhållningen :) Ja de va skitkul att TG var med.. våran lilla TG. Det som var roligast avslut på kvällen var att Honey stod still i dörrhörnet det va humor på hög nivå hahaha.. ja men visst du rukar på att köpa film, inte varje dag vi får se våran TG på film..



Pusssen

2008-10-23 @ 11:32:52
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag har gjort rent linsen på kameran nu ;-)

2008-10-23 @ 14:28:07
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Liten

Stackars pumisen! Bli frisk snart!

2008-10-23 @ 16:56:31
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se/
Postat av: Jonna

naaw gull du är gumman :) tack =)

och detsamma får jag säga.

du och jag visar stronga exemplar på hjärntvättning gone bad. att man tror man är fulare än vad man är.,

som sagt; jag kan gå in i ett rum med överviktiga personer och känna mig som världens flodko ändå.

its all in our heads !!

så tack för dina ord gumsan

och ha så jävla kul i fucking jävla kuk åmål nu ;)

Puss

2008-10-23 @ 23:18:34
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla sjukt fin!! =)

2008-10-25 @ 09:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback