.......

Usch nu har jag fått den där känslan igen.. den där jobbiga som får mig att må så dåligt o känna att jag inte räcker till vill att den ska försvinna.. får mig att känna massa dåligt.. längtar så tills Alex kommer i morgon kommer vara så skönt att få träffa sin bästa.. Saknar min Hannis oxå flera dgr sen nu jue :( du får mig att må så bra o får mig att känna mig omtycket o inte utanför... o sen så mina blockmongisar dom e oxå bästa..men ja just nu så harj ag den jobbiga känslan som jag haft hela dagen. Att jag bara duger i vissa tillfällen.. nej jag behöver vara med mina absoluta riktiga vänner just nu.

Puss på er.. älskar er

Kommentarer
Postat av: Nina

Gummsan då,du vet att vi finns här för dig...Puss,puss

2008-10-09 @ 19:16:02
Postat av: Lina

Nina: Tack gumman jag säger detsamma!!



Puss puss på er

2008-10-09 @ 19:18:39
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi finns här alltid! Älska!

2008-10-09 @ 21:32:08
Postat av: Lina

Anette: Ja gissa på att anonym e du eftersom att du skriver bara skriver älska o det får mig att må bra att känna dig så bra att jag vet vem som e vad av hur man skriver.. älska er dig med..pussen

2008-10-10 @ 00:14:05
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Sofia

Man har de riktiga som alltid finns bakom en och sen de andra, det vet du vännen.

Älska du!

Och du, det är bra ;-)



Pussen

2008-10-10 @ 09:13:31
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Lina

Sofia: Ja jag vet men ändå så mår jag så himla dåligt just nu av så himla mkt men jag försöker att vara positiv o inte visa att jag e ledsen utan jag skriver om det istället :) men som sagt så e jag vääldigt trasig inombords nu förvirrad o vet varken ut eller in men men nån dag så ska jag väl känna mig hel igen.. hoppas jag. Känner bara ibland att jag vill gräva ner mig o komma tillbaka när allt e bra. Vill inte älta sönder mig själv eller mina vänner försöker glömma men de e svårt..:(



O ja de e bra ;) haha älska du med.

2008-10-10 @ 10:04:34
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback