Jorå så att ehmmmmm!!!!

Jorå har liksom inte alls haft nån lust what so ever att blogga på sistonde men men med en massa tjat om att jag e kass på att blogga så ska jag göra en liten insats iaf..

Har hänt en hel del på sistonde massa sjuka o dumma men extreemt roliga saker speciellti fredags hahahah Angie Johan ni e grymma o gör mig grymt glad.... blir så glaaaaad att ni finns där för mig o att jag får finnas där för er.. jag e inte sån som kan vara seriös o allvarlig alla gånger e mkt bättre på att skriva mina känslor...men som sagt tack för att ni finns mina bästa bästa vänner... har haft så kul med er.. O Hanna du e min fru det vet du.. hur skulle jag levt utan er känns omöjligt :) ni e min stryka som kommer o fyller på mig hela tiden när jag tror att den e slut..


Filip du kan dra åt helvete... faaan vill inte du ska få vara min stora kärlek i livet vill hitta nån annan som slår mig med häpad o som får mig att vilja allt så som du fick mig fast tusen ggr mer.. gud jag har inte skrivit om dig på ett tag med ja du finns i mina tankar tyvärr... men inte lika ofta som förut.. jag börjar förstå att de e inte mig de va fel på utan din förlust.. ja hoppas att min resa till Åmål blir mysig iaf  :) iaf så blir det en kul grej :D han e snygg trevlig o charmig o sen så blir det som det blir :Dhoppas att vi har mys sötis ;)

Hej hej!  hon har inte publischat det här än ser jag...mohahahahahahahah! ere tisdaaa??? hahahaha
vilken humor man kör på!!! hahha tur att lina e likadan...:P älskar den tjejjen så mycket! hon har gjort mitt liv till ett värt liv att leva...har så kul, har fan träningsvärk i magen efter en dag med henne på jobbet ..hahahahahaha! =) så underbart!

hahah ...är det oskar?? hahahahahaha!! *internt skämt*..

australien 2009!
YEAH!

Puuss puss ///Angie


Bloggar mer snart ska prata med alex pullan

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh Angie jag älskar dig med.. hahaja träningsvärk i magen får man ja Dear Lord ;) haha va ja e glad att du finns :D bästa jobbarkompisen och privata vän :D



Vi syns senare för en bit mat o ångest attacker hahahahha ;) Pussa

2008-10-22 @ 10:18:57
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ska bli myset ikväll! =)



Jo det kanske vi kan styra, har rätt mycket planerat nästa vecka bara...

Älska du pussen!

2008-10-22 @ 13:00:56
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Sofia

Förresten tycker jag du ska följa med och träna nåt pass nästa vecka! Jag har gratiskupong så du har ingen ursäkt att inte följa med ;)

2008-10-22 @ 13:06:01
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men onsdag passar perfekt så hinner vi massor! Vi kan köra Step up 18.00 och Afro 19.00 och sen sola =)



Mm ska kolla när det kan passa bara, har en hel del möten och då blir det tajt att ta sig ner på stan. Men som sagt, jag ska kika lite, det ska nog gå att klämma in nån dag!



Pussen

2008-10-22 @ 13:20:57
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja, jag skulle nog inte reagera om Per kysste nån av sina vänner på fyllan, men skulle han kyssa en tjej så skulle jag se det som otrohet!

Killar blir ju som sagt bara upphetsade när tjejer kysser tjejer hehe

2008-10-24 @ 11:57:30
URL: http://misstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback