Mmmhmmm

Joråsåattehmm filmkvällen blev av vi kollade o myste men de spåra ur med 2 st vinflaskor o folköl ahahhaaha ... kul har vi iaf.. haha ja  lite alkis men men har en period nu när jag skiter i allt orkar inte bry mig om nått känner jag..


Menm mmmmmmoooooohaaaahaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!/angie

Min bästa n>Angie som skrev hahahahah o hon tänkte samma som mig hahaså söt min bauhaus gumma vi tänker samma så söt sötisen:D


Hahahahahhaha vi partar til Madonna nu o Tobbe från kassan skriver nu på msn  :) ska svara :) lägger ut några bilder på mig o Jonna från i lördags :D Men Angelica ja älskar dig vao Johan med mina sötisar :D













Min bästa Angelica min bästa stumpa på jobbet :D puss




Kommentarer
Postat av: Lina

Ååh nej nu gör jag ju dem där löjliga minen igen ;) måste ju verkligen tänka på det nästa gång hahahahahha ;)

2008-10-10 @ 07:26:08
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback