:(

Ja nu måste jag ta tag i mig själv.. låtsas som att jag inte bryr mig om Filip stänger av alla känslor.. gör dumma saker som jag ångrar är helt avtrubbad som att jag inte har några känslor alls för nått... de e kul att festa men just nu så behöve rjag vara nykter ett tag ska försöka iaf.. Filip har gjort mig så ledsen inombords ingen kille som har lyckats med det förut har aldrig vart såhär kär i någon aldrig fått så stora känslor som inte vill släppa.. det gör ont men jag vägrar gråta eller vara ledsen så jag stänger av allt... precis allt.. o det slutar inte bra :( .. men jag vill inte gråta vill inta alls... det e det värsta som finns.. fan jävla idiot han e.. o jag vill inte ringa för jag vill inte höra hans röst klarar det inte.. men nej jag måste vara nykter o ta det lugtn.. men man sitter ensam där hemma o börjar tänka känner känslorna tränga fram  smärtan komma över hur dåligt man mår.. ja då går man ut o har kul med sina vänner men sen i slutändan så blir det inte som man vill iaf. Nej måste skärpa mig ha lite karaktär o ta det lugnt tills jag mår bättre igen. Jag har bränt en del killar så jag får väl igen men jag visste inte att det gjorde såhär ont :( ..vågar jag ens bli kär igen.. o kan jag det..vet inte..


Sluta festa ett tag o så ska jag hålla det.. för just nu så kan jag inte hantera mig själv..o det ska jag komma ihåg nästa helg oxå. Trodde jag kunde hantera mig själv men icke.. o jag vet vad du som läser nu tänker men du har aldrig förstått mig det var därför det blev som det blev.  Vill inte ha några dömande kommentarer. Jag skriver här för att jag kommer aldrig tala om för nån hur jag mår för nästa gång nån frågar hur mår du så kommer jag att säga jo bara bra. Jag e sån.

Smärtan e stor men ändå obefintlig på utsidan.. ofta så undras det om livet ens e värt o leva men jag har mina syskonbarn som jag måste kämpa för.. domälskar mig o det betyder allt. Nej nu skiter jag i det här ska jobba nu. Sluta tänka ett tag.

Kommentarer
Postat av: Jonna

hej gumman

gud vad tråkigt att höra att du mår sådär.

Men jag tror väldigt många känner igen sig i dina tankar och i ditt mående. du vet att du alltid kan vända dig till mig om du behöver prata !



Vi får se till att ta det lugnt med alkoholen ett tag,hitta på roliga saker nyktert istället kanske? :)

kramar om

2008-09-07 @ 18:44:39
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Madde

Livet är alltid värt att leva. Det gäller bara att hitta den känslan. ge inte upp, det finns många som älskar dig!

2008-09-08 @ 22:18:37
Postat av: Lina

Tack gumman du e underbar.. men ja du vet ibland hur man kan känna o man har gjort nått extreeemt dumt på fyllan som man ångrar o sen så smyger sig den där jäkla bakfylleångesten på ..



Puss på dig

2008-09-08 @ 22:26:48
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Peter

Även om det inte känns så just nu så läker tiden alla sår...



2008-09-09 @ 10:34:52
Postat av: Sofia

Och du vännen, man måste också försöka att inte gräva ner sig för mycket. Bara att kämpa och hålla huvudet högt!

2008-09-09 @ 11:30:21
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Lina

Peter: Jo jag vet men ibland så tar det längre tid.



Sofia: Jag vet men de e inte så lätt när det är ens första stora kärlek o inte vet hur man ska hantera det.

2008-09-09 @ 11:45:12
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback