Happ

Har inte känt för att blogga på sistonde.. men nu e de dags igen.

Jobbat hela veckan o haft walk and talk med nya chefen eller ja hon har vart chef länge på järn men nu har hon vvs oxå  o hon vart chockad över hur mkt jag gjorde o hon tyckte att jag  var så duktig på att hålla ordning m.m .. va glad jag vart o höra det o  jag tror att det kommer att bli jättebra de här med henne som chef :D

Annars så har jag festat o haft kul den här veckan.. vet att jag sa att jag skulle ta det lugnt men jag har känt mig så glad av olika anledningar o jag känner att jag börjar släppa Filip mer o mer.. han har inte tagit bort mig från msn än o jag lackade i natt o skrev till honom att ta bort mig från sin msn om han ska ignorera mig o att han e den största idiot jag träffat.. som pojkvän är han underbar verkligen men sättet han dumpa på e under all kritik o får mig att bara vilja klappa till han hårt som fan jävla idiot..men som sagt det finns mer fiskar i sjön o jag tänke rinte sitta hemm ao deppa vägrar..jag har gråtit 2 ggr o det får räcka jag vägrar må dåligt o jaghatar att gråta finns inget värre eller jobbigare.. usch.

Jag avskyr känslor ibland.


I går kväll var jätte trevligt i den avslutades på Å :D jätte kul o jag var den enda som dansade där inne haha gjorde mitt egna lilla dans golv dom körde skit bra house musik o sen så kom det 2 st tjejer från usa som var på besök o villa dansa dom med haha.. skönt med såna människor :D folk tycker säkert jag e knäpp som dansar själv men jag kunde inte bry mig mindre hehe jag gör det som faller mig in :D

Hade superärliga disk. i går o det var skönt vissa saker måste man släppa för att gå vidare o inte störa sig på dom.


I kväll så blir det trance fest ska bli nice :D o kanske taccos kväll innan jag tror de :D

Lite pics, bortse från min feta arm haha

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Träffade Gisela(rött hår) inne på Å o började asgarva för helt plötsligt så hör jag Liiina, Ragvalds Backe haha *Asg* vi har det som ett internt skämt :D hon har en megafon mick hemma o förra helgen när vi festade så lekte vi busschauför ropade ut hållplatserna haha o Ragvalds Backe va ju favvon ja menar kan en gata ha ett fulare namn.. den e den bästa fylle leksaken *asg*


En annan bild på mig o Jonna.. vårat första möte o det var kärlek vid första ögonkastet haha ;)


Klicka f�r att st�nga bilden

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh gull :)

värsta bilderna :) och din arm är inte fet, sluta nu !! :)

pusspuss

2008-09-13 @ 15:12:24
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: elin

Tack själv gumsan!!! :D

Laddad inför ikväll då? hehe..

Klart det blir tacos gums ;) mmmums!!



Pussis

2008-09-13 @ 16:19:19
URL: http://elinallthetime.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hade du köttfärs på dina tacos? ;-)

2008-09-15 @ 09:27:49
URL: http://luckyone.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha S nepp Sofia jag hade vegfärs ;)

2008-09-15 @ 09:42:25
URL: http://lina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback