Eskilstuna o Singstar!!

Ja vad har hänt va o festade med underbara Angie i e-tuna o sov så klart hos barbro(alltså Carina hehe) o hade våran lilla föris där.. stackars hennes son fick skjutsa oss fyllisar till krogen o sedan 1 min hämta oss igen för jag glömt mitt leg jaa men visst surru.. de e ju jag i ett nötskal liksom hehe :P men iaf tillbaka till stan o sen till harrys igen men vi ångra oss o gick till Nybron där carinas dotter jobba så det var helt okej där hade skoj...fick lite å titta på oxå hehe ;)
Sen så fick stackars Jeppe oss som var lite mera runda under fötterna hehe :P ja sitter på trappen o letar nykel in till barbro Angie bestämmer sig för att plinga istället o upp kommer Tom carinas man o öppnar...vi upp raka spåret till vårt rum o sen kommer Barbro in för att checka läget för hon trodde vi skulle fnissa o föra liv så hon frågar vad gör ni o jag säger vi e trötta skitglad sen så var det bara ZZzzzzZZZZzz  hahaha :P


Men sen hem o sov sen o upp o jobba dagen efter.. gik bra de å..

Sen hade Singstar kväll hemma hos mig några från jobbet o senare på natten kom Anette o Martina o sjung lite oxå mys o träffa Liten men ja var lite på lyret då hehe :P En allmänt kul kväll utan krog med massa Alkohol o singstar jätte bra :D

Annars så ja vad ska man säga vad e det som händer varför låter jag bara inte bli o varför låter du inte bli vad ska det bli av detta ska man behöva ignorera iaf eller vadå.. orkar jag ens bry mig hur ska jag vara.. ghhaaa.. jävla drygt alltså..
Lika bra o släppat helt o bara gå vidare. För mkt att tänka på så nu orkar jag snart inte tänka alls..

De e iaf kryss snart o jag längtar nå enormt mkt.. ska bli så sjukt kul.. dansa o bara ha kul.. sen så vill jag att det ska bli sommar.. vad ska vintern vara bra för.. jävla påhitt liksom o ha vinter.. det suger ju sten hårt.. sommar ska det vara, sitta på en uteservering med en kall öl o bara vara.. ingen jävla kall vinter som man knappt orkar gå ut i liksom.. nej tummen ner för vintern den e inget att ha..

Lillebror o hans mamma var här i dag, hade köpt en mobil till honom som han fick o han vart asglad hehe.. den förra han fick av mig var min gamla o den har gjort sitt nu så nu var det dags för en ny ericsson.. han fylld eju ändå 10 år hehe ^^


Men annars så händer det inte så mkt mer än att jag jobbar o jobbar o jobbar känns det som.. mkt just nu verkligen mkt o stressigt.. men men så e det .. fått väldigt mkt beröm iaf för det jobbet jag gjort på senaste tiden så de e jävligt kul.. känns så bra när man sliter häcken av sig o man får beröm o massa bra feedback för det..harverkligen haft det jobbigt på jobbet på senare tid har inte mått bra o det har vart tungt o ingen tacksamhet, gjort andras jobb o inte fått ett skit för det men nu e det slut med det.. jag ska tänka på mig själv på jobbet o göra det som jag egentligen ska göra i första hand o dom andra får sköta sitt.. sen så hjälper man självklart dom som hjälper en själv :D .. men i vilket fall som helst så känns det skit bra att jobba när man får höra att med e ett föredöme för sin avd. o att de e så jobbet ska göras.. så nu e jag peppad för att jobba igen :) för jobbet e bland det viktigaste man har så e de bara.


Men nog om det vet egentligen inte vad jag ska skriva har en del tankar som cirkulerar som sagt men som jag liksom inte orkar ta upp... känns iaf strange o konstigt.. de e det enda jag kan säga...

Har iaf som sagt fixat min hall lite o satt upp min kommod så de var skoj o bjuda hem lite folk :) sen så fick jag en jättefin blomma av lillebror o Eva :) en lättskött o de e bra för jag hinner jag glömmer o vattna hehe

O sen så e jag hundvakt åt lilla Tyra som Eva o Erik vart helt kära i hehe o som alla andra då :)

Sov hos min bästa fruga o babe ever.. min lilla Hannis som vart flera veckor i Thailand så vi hade mys o prat kväll i går men ja somna tidigt för jag var helt slut efter en jobbeveckan/helgen .. men nu så ligger lilla tyra o sover i min säng.. o ja jag låter en hund ligga i min säng jag som inte gillar djurhår i lght men Tyra e en speciell liten voffsing som faktiskt får ligga där hehe :P hon e ren o hårar knappt :)  sen så kommer Babe o hämtar henne sen .. ska väl rasta Tyra snart igen.. men de blir en snabbrunda för vi gick en promenad tidigare från Hanna till mig...

Dags att slänga in andra rundan med disk i maskine.. de enda som e drygt med bänkdiskmaskin att det inte får plats med så mkt men bättre än att diska skiten för hand.. ska torka golven oxå.. har dammat o plockat undan en massa skit så nu e de bara det kvar..


Nej slänger inte lite singstar bilder..





Is this love or what :P hihi


Bara Buahaus folk hehe eller inte Kims tjej då hehe ^^

  
 
   
 

Samir o Micke


Hehe Niklas med snygg min o Martin alias Märta hehe :P


Ja men det var väl allt för denna gång.. seee u al

Kommentarer
Postat av: Jonna

Happy valentines på min lina! Pussen

2009-02-14 @ 12:57:24
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback