Helgen!!

Ledig helg o den har vart helt ok, var barnvakt i fredags åt mina små hulliganer hehe :Pde vart mkt de e min faster.. faster visst e du min faster hehe.. ja men jag e bådas faster haha snuttisarna :D sen slogs dom om vem som skulle krama mig o vilken sida dom skulle sitta ligga på.. sen när de var sovdags så kröp vi ner i mamma o pappas säng för att kolla på film som det hade bråkats om vilken vi skulle se.. men iaf så skulle båda ligga brevid mig o det slutade med att jag hade en unge på varje arm så de var ju bara o ligga o vänta ut dom på att dom skulle somna ordentligt... sen vart flytt till respektive säng :) gick bra det iaf.. sen vart man väckt kl 6.2 av Alicia o då vaknade Elli oxå skitglad sen så låg vi alla på golvet på min madrass o mös lite sen så var det upp o titta film o sen så åkte jag hem runt en 10.. hem o fixa lite o vila.

Senare på kvällen bar det av till Mallan för lite fördricka :P sen ner på stan för att möta upp Bauhaus kassalinje för att säga hej då till kassa chefen som bytt jobb.. jag  har jobbat med henne sen start o jag ville verkligen vara med kommer sakna henne så  mkt.. känns lite speciellt när vi båda vart med från start o jobbat ihop så länge. Så det vart mat på Varda jätte gott o trevligt o sen så bar det av till BMB o det var kul dansade från att jag kom dit tills jag gick hem typ:D de e de enda som e kul med krogen de e att dansa o de var hyfsad musik oxå ...sen gårdagen spenderades med att va sjukt bakis sen må bättre städa handla laga mat sova vakna o sen sova o sen vakna ja o så höll jag på tills i morse..


O sen så im going ******* *****!!!! vad **** ** ***!!! Ååååhh!! Ooorkaaaa!!! Neeeej!! Men men bara att låtsas som ingenting o vänta ut på att det ska gå över o släppa... men ändå!! why!! det bara flyger omkring i skallen....


Lägger in lite ego pics från i lördags hehe :P mera kort kommer sen när Gittan på jobbet tar med korten till jobbet :)

Outfiten för i lördags






Man tar massa massa kort för att försöka få ett bra hehe :P
   


Malin, Eva o jag!!


Thats it for today i think!!1




Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin du e skorpan:) heheh

Synd att ja hann åka hem innan vi träffa på er ! Pussa

2009-02-17 @ 17:40:24
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Jonna

haha vettefan om ni skulle palla med mig o min sångröst alltså, på fyllan tror ju jag att jag är värsta lisa nilsson:P



På lördag kan de dock bli lite trångt, ska på min mormors 65 års galej. vet ej när ja kommer därifrån men ja kan ju alltid höra av mig :D

2009-02-17 @ 18:18:04
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: elin

tack gumman, hehe, aa det är ju det värsta, att hålla sig borta från drinkarna. Men jag har vart duktig i TVÅ helger nu !!! Börjar fan rycka ordentligt i partynerverna nu!



Hoppas allt e på topp med dig!

kramkram

2009-02-17 @ 21:52:23
URL: http://elinallthetime.blogg.se/
Postat av: elin

Mmmhmmmm dom VA RIKTIGT smarriga !! ;D

2009-02-18 @ 19:28:43
URL: http://elinallthetime.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja kommer nog inte till ratte ikväll men ja hoppas ni får det skoj ändå skorpan

Puss

2009-02-21 @ 11:22:05
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback